×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
اوقاف بوشهر ۲ ‌تریلری و کامیون ‌کمک برای مناطق زلزله‌زده ارسال کرد

به گزارش چغادک نیوز:  حجت‌الاسلام مرتضی محمدیان ظهر امروز در همایش استانی وقف و رسانه،  وقف را حفظ جامعه در مقابل آسیب‌ها دانست و اظهار داشت: وقف یکی از موهبت‌های الهی است که برای ترویج آن در جامعه باید اهمیت آن‌ از کودکی آموزش داده شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان  بوشهر با اشاره به رسالت و تکلیف اصحاب رسانه در این عرصه بیان کرد: دو رسالت اولویت‌دار اصحاب رسانه تکلیف‌گرایی در مسیر انقلاب اسلامی و جبهه حق و توجه‌بخشی به افکار عمومی است.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر دارای موقوفات بسیاری است افزود: این استان بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ موقوفه دارد که درآمد آن بیشتر در زمینه روضه خوانی اباعبدالله الحسین(ع)، اعزام زائران به عتبات عالیات و  انس با قرآن وقف شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان  بوشهر از تامین درآمد ۲ میلیارد ریالی امسال خبرداد و خاطر نشان کرد: امسال  ۲ میلیارد ریال از محل موقوفات و کمک‌های مردمی استان بوشهر جمع‌آوری شد که در اربعین حسینی در مرز شلمچه از زائران پذیرایی شد.

محمدیان  با اشاره به مشارکت اداره اوقاف در رسیدگی به زلزله‌زدگان کرمانشاه تصریح کرد:در راستای رسیدگی به مشکلات آسیب دیدگان از زلزله کرمانشاه، یک تریلر آب‌بسته بندی و یک کامیون ملزومات ضروری و مقداری وجه نقد از سوی اوقاف بوشهر به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد.

وی با بیان اینکه بوشهر و جم در میزان موقوفات در استان بوشهر پیشتاز هستند افزود: بسیاری از اسناد موقوفات استان بوشهر در زمان پهلوی از بین رفته است.

در این همایش از ۱۱۰ نفر از واقفان و فعالان رسانه در حوزه وقف تجلیل شد.

منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false