×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
پیگیری مشکلات شهر چغادک در مجلس شورای اسلامی توسط دو عضو شورا+تصویر

به گزارش چغادک نیوز: مهدی بختیاری و علی حسینی دو عضو شورای اسلامی شهر چغادک پس از بازدید و ابراز همدردی با مردم مناطق زلزله زده کرمانشاه، با تعهدی که به مردم شهر چغادک در جلسه نماینده مردم بوشهر در مجلس با مردم و مسئولین شهر چغادک داده بودند در مجلس شورای اسلامی حضور یافتند و با حجت الاسلام عبدالحمید خدری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار دو عضو شورای شهر چغادک ضمن اعلام مسائل و مشکلات شهر چغادک، خواستار پیگیری مصوبه صورتجلسه بازدید حجت الاسلام خدری به همراه هیات همراه از شهر چغادک در شهریور ماه سال ۹۵ شدند و بر لزوم ارتقاء شهر چغادک به بخش و برطرف شدن موانع موجود تاکیده کردند.

بختیاری و حسینی طی این درخواست پیگیری اخذ اعتبار جهت پروژه های عمرانی شهرداری بخصوص خیابان امام علی(ع) و پیگیری تخصیص سهمیه قیر برای آسفالت کوچه ها را از نیازهای عمرانی شهر عنوان نمودند.

همچنین اجرای فاز دوم پروژه گلزار شهدا به سمت میدان بقیه الله، نیاز به خرید ۶ دستگاه اتوبوس شهری و ماشین آلات عمرانی، پیگیری اعتبار و اجرای پروژه زیر گذر و رو گذر چغادک را از مشکلات قابل پیگیری شهر چغادک اظهار کردند که لازم است در این خصوص پیگیری های لازم انجام شود.

در این دیدار حجت الاسلام خدری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ضمن استقبال از پیگیری دو عضو شورا فی المجلس طی تماس تلفنی با وزارت کشور مسائل ارائه داده شده را با در اولویت قرار دادن ارتقاء شهر چغادک به بخش پیگیری کرد و ضمن هماهنگی با قائم مقام وزیر کشور و معاون عمرانی و توسعه شهری و روستایی این وزارت خانه جهت نشست با دو عضو شورای شهر، خواستار مرتفع شدن مشکلات موجود شد./ انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false