×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
مرحله دوم طرح نشاط اجتماعی در استان بوشهر برگزار می شود

به گزارش چغادک نیوز؛ عباس برزگرزاده  در نشست با شهرداران استان بوشهر درباره اجرای مرحله دوم طرح نشاط اجتماعی افزود: شهرداری های استان به عنوان حامیان این طرح باید در کنار سازمان‌های مردم نهاد، هنرمندان و فعالان اجتماعی به اجرای آن کمک کنند.
وی اضافه کرد: مرحله دوم طرح نشاط اجتماعی به صورت گسترده در همه شهرهای استان بوشهر بطور مستمر برگزار می شود.
برزگرزاده گفت: شهرداران و فرمانداران استان نیز به عنوان حامیان و ناظران مرحله دوم طرح نشاط اجتماعی باید سازمان‌های مردم نهاد را به عنوان برگزارکنندگان طرح حمایت کنند.
وی با اشاره به اجرای موفق مرحله نخست طرح نشاط اجتماعی در ۲ شهر بوشهر و گناوه، گفت: مرحله دوم طرح نشاط اجتماعی از آذر تا اسفند ۹۶ در سراسر استان برگزار می شود.
مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر افزود: برای ارتقای رتبه کشور در حوزه نشاط در بین کشورهای جهان ایجاد نشاط در جامعه ضروری است.
برزگرزاده با اشاره به فقدان هویت در جامعه شهری درعین پیشینه غنی فرهنگی،گفت: تاریخ و فرهنگ همه شهرهای کشور مفاخری دارند که می ‌توانند موجب تقویت هویت تاریخی و فرهنگی شهرها شوند و شهرداری‌ها در این زمینه وظیفه ای مهم برعهده دارند.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه تاکنون مشاهیر کشور به شکل مطلوبی در جامعه معرفی نشده اند، ایجاد بوستان های مشاهیر در همه شهرهای استان با هدف معرفی نخبگان و مفاخر فرهنگی ضروری است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false