×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
مخترعان برتر سپاه استان بوشهر تجلیل شدند+تصاویر

به گزارش چغادک نیوز: در چهارمین روز از هفته بسیج عصر امروز در همایش جهادگران علم و فناوری معاونت پژوهش و فناوری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر  از مخترعان برتر  تجلیل شد.

در این همایش رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینکه جهاد علمی در اولویت برنامه‌های نظام قرار دارد اظهار داشت: ما علم را بر اساس جهان بینی الهی می‌نگریم و اعتقاد داریم که علم باید در خدمت رفاه و ارتقا بشر قرار داشته باشد.

سردار احمد وحیدی با اشاره به اهمیت حوزه‌های مهم علمی پیش‌رو گفت: ما برای قدرت نظامی، سیاسی، فرهنگی و علمی خود باید جهادی عمل کنیم.

وی تاکید کرد: از سوی دیگر برای مقابله با غافگیری راهبردی که از مسیر جهاد علمی می گذرد باید بر توان علمی با استفاده از ظرفیت‌های داخلی استفاده کرد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر نیز با تاکید بر حمایت از بسیجیان در همه ابعاد علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی بیان کرد: بسیجی خلاق و مبتکر باید برای افزایش آگاهی خود تلاش کند.

سردار علی رزمجو با تاکید بر عبور از پیچ‌وخم‌های سخت با تفکر بسیجی افزود: در روزگاری با حداقل امکانات از مرزها دفاع می‌کردیم و امروز با تلاش همگان و بکارگیری پیچیده‌ترین تجهیزات مدرن در امر دفاع، سنگرهای انقلاب اسلامی به یک دژ شکست ناپذیر تبدیل شده است.

در این همایش ضمن افتتاح نمایشگاه دستاورهای علمی بسیجیان از مخترعان برتر معاونت پژوهش و فناوری سپاه استان بوشهر تجلیل شد.

منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false