×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
کمیته امداد بوشهر ۱۰۰ واحد مسکن برای مددجویان زلزله‌زده کرمانشاهی می‌سازد

به گزارش چغادک نیوز؛ احمد لطفی در نشست بررسی روند کمک رسانی به حادثه دیدگان در زلزله کرمانشان با بیان اینکه حادثه زلزله استان کرمانشاه کام همه مردم ایران را تلخ کرد اظهار داشت:مردم استان بوشهر از همان روزهای اولیه وقوع زلزله کمک‌های انسان دوستانه خود را برای کمک به هموطنان خود در مناطق زلزله زده ارسال کردند.

وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از منازل هموطنان بر اثر زلزله تخریب شده است گفت: در این فصل از سرما و باران و برف نیاز هموطنان به مسکن بیش از دیگر کمک‌ها احساس می‌شود که باید برای آن چاره جویی کرد.

وی از مشارکت کمیته امداد بوشهر در ساخت منازل مددجویان کمیته امداد در کرمانشاه خبر داد و  خاطر نشان کرد: در همین راستا کمیته امداد استان بوشهر مکلف شده است ۱۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان آسیب دیده در مناطق زلزله زده را بازسازی و ساخت کند که در این رابطه نیازمند مشارکت و همراهی مردم نیکوکار و خیران هم استانی هستیم.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به فرا رسیدن فصل باران و سرمای شدید در منطقه کرمانشاه، تصریح کرد: آسیب‌دیدگان این زلزله هم اکنون نیازمند وسایل گرمایشی مانند، بخاری، کانکس، پتو، چادر برزنتی و البسه گرم هستند که انتظار می‌رود مردم در تأمین این اقلام مشارکت کنند.

لطفی با تاکید بر مشارکت مردم نیکوکار و نوع دوست استان بوشهر در یاری رسانی به حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه کرد: به منظور مشارکت در ساخت مسکن مددجویان زلزله زده کرمانشاهی مردم و خیران نیکوکار می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره گیری کد آنی پرداخت #۰۷۷*۸۸۷۷* و شماره حساب   ۰۱۰۵۷۵۳۹۸۲۰۰۹ به کمیته امداد استان بوشهر تحویل دهند تا در کمترین زمان کار ساخت مسکن آنها به پایان برسد./تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false