×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
لنج تجاری در آبهای بوشهر غرق شد

به گزارش چغادک نیوز: قاسم قائدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با اشاره به بارش شدید باران در استان بوشهر اظهار داشت: بارش باران از روز گذشته همراه با رعد و برق و باد  شدید از روز گذشته در استان بوشهر آغاز شد که اوج بارش بامداد امروز در بوشهر ثبت شده است.

وی میزان بارش باران در بوشهر را  ۵۸ میلی‌متر دانست و افزود: بارش شدید باران سبب  آبگرفتگی معابر در  شهر بوشهر و برخی شهرستان‌ها شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر از تعطیلی مدارس شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در نوبت صبح  خبر داد و خاطرنشان کرد:  تعطیلی مدارس در شهرستان دشتستان بر اساس تمهیدات مسئولان این شهرستان است.

قائدی با بیان اینکه تصفیه‌خانه آب بوشیگان کازرون تامین کننده بخشی از آب استان بوشهر از مدار خارج شده است تصریح کرد: بر اثر بارش باران و گل آلود شدن آب تصفیه‌خانه بوشیگان در شهرستان کازرون استان فارس بخشی از  منابع تامین کننده آب آشامیدنی استان بوشهر از مدار خارج شده است.

وی از غرق شدن یک لنج تجاری در آبهای خلیج فارس خبر داد و خاطرنشان کرد: یک فروند لنج تجاری صبح امروز به سبب شدن بارش باران همراه با طوفان و رعد و برق در ۱۵ مایلی نیروگاه اتمی بوشهر دچار حادثه و در دریا غرق شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر افزود: امدادگران بوشهری برای کمک به ملوانان و سرنشینان لنج غرق شده به منطقه حادثه اعزام شده‌اند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false