×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
سالانه ۲۲۰۰ میلیارد تومان از نقدینگی کشور از شرکت گاز استان بوشهر تامین می شود

به گزارش چغادک نیوز: غلامعباس حسینی در نشست با اصحاب رسانه استان بوشهر گفت: استان بوشهر دارای ۳۷ شهر می باشد که با بهره مندی ۳۶ شهر در استان، ضریب نفوذ گاز طبیعی در آن به ۹۸ درصد رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر اضافه کرد: شرکت گاز استان در سال ۸۶ تاسیس  و در سال ۸۷ با دریافت بودجه مستقل تا کنون توانسته است با۶هزار کیلومتر لوله گزاری، ۱۷۰ هزار انشعاب و ۱۵۰ هزار مشترک در مدت اندکی استان را گاز رسانی نماید و تنها شهری که در استان گاز رسانی نشده است خارگ می باشد که در سال آینده با اجرای طرح ان جی ال این شهر نیز از نعمت گاز برخوردار خواهد شد.

http://img8.irna.ir/1396/13960830/3545592/n3545592-6153314.jpg

وی با بیان اینکه در سالهای اخیر گازرسانی ۲۵۰ روستا را به اتمام رسانیده ایم و تا پایان سال نیز ۴۰ روستا و ۴ روستای باقی مانده نیز در سال ۹۷ گاز رسانی می شود که خانوار های تحت پوشش به ۹۷ درصد برسد؛ اظهار کرد: با اجرای این طرح ها ضریب نفوذ گاز رسانی به روستاهای استان به ۹۵ درصد می رسد که از میانگین گازرسانی روستایی کشوری بالاتر می باشد.

حسینی بیان کرد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در استان طی سالهای ۹۵ و ۹۶ جهت توسعه زیر ساخت های استان، اشتغال پایدار، ارزش افزوده، تکمیل زنجیره ارزش، جایگزینی سوخت، محرومیت زدایی و تحقق عدالت اجتماعی طرح های گاز رسانی  به مجموعه پتروشیمی متانول کاوه، پتروشیمی سیراف انرژی، سیمان مند دشتی، ۱۶۰ واحد مرغداری و روستاهای بالای ۲۰ خانوار با اجرای ۸۵ کیلومتر خط انتقال و ۳۰ هزار انشعاب با هزینه ۱۸۰ میلیارد تومان در حال گازرسانی می باشد.

http://img8.irna.ir/1396/13960830/3545592/n3545592-6153316.jpg

وی اظهار کرد: امسال ۱۴۰ میلیارد تومان برای طرح‌های گازرسانی در استان بوشهر اختصاص یافته است که تاکنون ۵۰ درصد آن پرداخت شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با اشاره به اینکه شرکت گاز یکی از شرکت های سود ده بوده و فروش گاز نیز یکی از مزیت های این شرکت است، اضافه کرد: سالانه ۲۲۰۰ میلیارد تومان از نقدینگی کشور از شرکت گاز استان بوشهر تامین می شود.

غلامعباس حسینی  بحث کیفی سازی خدمات، تکریم ارباب رجوع، هوشمند سازی خطوط لوله وانجام امورات پژوهشی را از برنامه های در دستور کار این شرکت عنوان کرد و در ادامه گفت: با اختراعات صورت گرفته در استان،  شرکت گاز استان بوشهر به عنوان قطب کامپوزیت در کشور شناخته می شود و همچنین ثبت اختراع نشت یاب لوله به عمق ۱ متربهمراه سه اختراع دیگر نیز از افتخارات این شرکت بشمار می رود.

http://img8.irna.ir/1396/13960830/3545592/n3545592-6153310.jpg

وی با بیان اینکه با استناد به نظر سنجی روابط عمومی این شرکت، طرح خدمات تشویقی را در قالب واگذاری وام ۲ میلیون تومانی به مشترکین جهت رضایت مندی بیشتر مردم ارائه داده ایم، افزود: طی توافق نامه ای با بانکهای استان بوشهر ۱۰ هزار وام ۲ میلیون تومانی با بهره ۴ درصد برای مشترکین جدید اختصاص یافت که هم اکنون ۲هزار وام آن باقی مانده است که به مشترکین واگذار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خاطر نشان کرد:  هم اکنون قرائت و صدور قبض آنی در ۴ شهر استان جهت رفاه حال شهروندان، انجام می شود که در سالهای آتی پرداخت نیز درب منزل انجام خواهد شد./ انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false