×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
فعالیت ۱۳موکب استان خوزستان در مناطق زلزله زده

به گزارش چغادک نیوز: حجت الاسلام  سید محمود موسوی گفت: با فراخوان کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی از موکب‌ها جهت یاری رساندن به هموطنان زلزله زده، خادمان این مواکب بلافاصله از شلمچه، چذابه و مسیر پیاده روی اربعین به مناطق بحرانی شتافتند.

وی افزود: تاکنون۱۳ موکب از شهرهای اهواز، آبادان، شوشتر، دزفول، گتوند، امیدیه، دشت آزادگان و هویزه استان خوزستان در کرمانشاه مستقر شده‌اند.

وی با تشکر از حمایت‌های مردمی و هیات‌های مذهبی از پشتیبانی موکب‌ها افزود: با همت مردم و موکب‌های استان خوزستان تاکنون ۷تریلر آب بسته‌بندی- ۱۸هزارو۵۰۰قرص نان، ۲۵تن آرد- ۳۰۰هزار قوطی کنسرو، ۳هزارتخته پتو، ۲۰ تن برنج و حبوبات، ۳تن اقلام بهداشتی ارسال شده است.

موسوی با بیان اینکه ۱۰۰خادم برای فعالیت در موکب‌ها به کرمانشاه اعزام شده اند تصریح کرد: موکب‌های خوزستانی مستقر در مناطق زلزله زده روزانه برای ۱۰هزار نفر غذای گرم طبخ و توزیع می‌کنند همچنین برای ۲۰۰۰ نفر موکب اسکان برپا شده است.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی شده موکب‌ها به مدت ۱۰روز خدمات رسانی انجام دهند افزود: به تازگی موکبی هم از شهرستان کارون با محموله‌ای به ارزش ۱۲میلیون تومان شامل کنسرو، آب آشامیدنی، پتو، خرما، برنج و البسه گرم عازم منطقه شده است.

منبع: مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false