×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
آموزشیاران سواد آموزی استان بوشهر بیمه می‌شوند‌

به گزارش چغادک نیوز: غلامرضا دانش‌فر در جلسه بهبود کیفیت سوادآموزی استان بوشهر با اشاره به تاثیر امنیت شغلی آموزش‌دهندگان در پیدایش انگیزه بیشتر در فعالیت‌های آموزشی در حوزه سواد‌آموزی استان بوشهر اظهار داشت: مقدمات لازم برای بیمه کردن آموزش دهندگان واجد شرایط دوره‌های  مختلف سواد‌آموزی فراهم شده و پیگیر رفع مشکلات موجود در مسیر بیمه‌نکردن آموزش دهندگان هستیم.

معاون سوادآموزی استان بوشهر با تاکید بر تحت پوشش بیمه قرار گرفتن سوادآموزان خاطر نشان کرد: تمام آموزش دهندگان مشغول بکار فعال که امسال نسبت به تشکیل کلاس دوره‌های مختلف سواد آموزی در استان اقدام کرده‌اند تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

وی یکی از شرایط اختصاصی بهره مندی از طرح بیمه‌ای آموزش دهندگان را داشتن مدرک فوق دیپلم دانست و افزود:واجدین شرایط بهره مندی از طرح بیمه آموزش دهندگان را بیش از ۴۰۰ نفر می‌باشند.

دانش‌فر با  اشاره به فعالیت آموزشیاران فعال و توجه ویژه به این افراد تصریح کرد: تلاش این است تا بتوانیم همه آموزش دهندگان  واجد شرایط سوادآموزی استان بوشهر را تحت پوشش بیمه قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: آن دسته از دانشجویانی که با سواد آموزی استان بوشهر همکاری فعال دارند با ارائه معرفی‌نامه از دانشگاه  محل تحصیل خود بیمه می‌شوند.

معاون سوادآموزی استان بوشهر به وجود برخی مشکلات مالی برای اجرای این طرح پرداخت و خاطرنشان کرد: از فروردین امسال زمان آغاز اجرای این طرح برای بیمه کردن آموزش دهندگان سواد آموزی بوده است.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح هیچ گونه تعهدی برای آموزش و پرورش و متقابلاً هیچ‌گونه حق اداری و استخدامی را برای آموزش‌دهندگان ایجاد نمی‌کند تأکید کرد: مشکلات  اجرای این طرح در حال برطرف‌شدن است و مؤسسات غیردولتی طرف قرارداد را مکلفند تا در نخستین زمان ممکن برای رعایت حقوق آموزش دهندگان نسبت به انعقاد قرارداد آموزشی و امضای آن توسط آموزش دهندگان اقدام  کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false