×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
سپاه استان بوشهر در بازسازی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه مشارکت می‌کند

به گزارش چغادک نیوز: سرهنگ حمید خرمدل در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با بیان اینکه بسیج در همه عرصه‌های مختلف به صورت تخصصی حضور دارد اظهار داشت: فعالیت بسیج تنها در عرصه نظامی نیست بلکه این نیروی لایزال الهی بر اساس ماموریت‌های تدوین شده برای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان در همه عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و دیگر حوزه‌ها  با تخصص‌های گوناگون حضوری فعال و مثمرثمری دارد.

وی، کمک به سازندگی کشور را یکی دیگر از برنامه‌های بسیج دانست و تصریح کرد: ۴ هزار طرح عمرانی برای بسیج سازندگی در استان‌ها تعریف شده که بخشی از این طرح‌ها بر عهده بسیج سازندگی سپاه استان بوشهر است.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، رویکرد تیم سازندگی سپاه استان بوشهر حضوری ۴ ساله در مناطق دانست و خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تیم‌های سازندگی در مناطق حضور ۴ ساله برای اجرای برنامه‌های مختلف دارند که این حضور به صورت غیر مستمر است.

خرمدل با اشاره به ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان روستایی کمیته امداد استان بوشهر افزود: در راستای تامین منازل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در روستاهای استان بوشهر، سپاه تعهد ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی بر عهده گرفت که بخش عمده‌ای از آنان تحویل افراد مورد نظر شد و بخش پایانی هم امسال به مددجویان واگذار می‌شود.

وی با اشاره به مشارکت سپاه استان بوشهر در بازسازی خرابی‌های زلزله غرب کشور بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده و حضور فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در مناطق زلزله‌زده،  سپاه استان بوشهر در بازسازی خرابی‌ها به ویژه منازل تخریبی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه مشارکت می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای ارسال به زلزله‌زدگان بر عهده بسیجیان است تصریح کرد: برای تسریع در یاری رساندن به آسیب‌دیدگان از زلزله کرمانشاه، بسیجیان استان بوشهر در جمع‌آوری کمک‌های مردمی مشارکت دارند که تاکنون چندین محموله کمک‌های مردمی استان بوشهر به مناطق زلزله‌زده ارسال شده است.

خرمدل با اشاره به آغاز هفته بسیج از ۲۹ آبان و اجرای برنامه‌های مختلف در استان بوشهر بیان کرد: پیش بینی می‌شود بیش از ۵ هزار برنامه در ۷۰۰ عنوان در سطح شهرها و روستاهای استان بوشهر به مشارکت رده‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج از فردا ۲۹ آبان تا ۵ آذر برگزار شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false