×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۱۰ هزار دانش‌آموز بوشهری به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند

به گزارش چغادک نیوز:  عبدالهادی سبحانی‌خواه عصر جمعه در نشست با خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: اردوهای راهیان نور دانش آموزی بهترین و موثرترین برنامه‌های فرهنگی در سطح آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان است.

سبحانی‌خواه با تاکید بر اینکه اردوهای راهیان نور دارای روح و محتوای بلند است، ادامه داد: اصل راهیان نور بر محتوا و روح آن است که تاثیرات عمیقی بر جوانان و نوجوانان ما داشته است.

وی با بیان اینکه شناخت  از خود گذشتگی‌ها و رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس برای دانش‌آموزان  در راهیان نور برای متولیان این حرکت بزرگ فرهنگی اهمیت ویژه‌ای دارد، گفت: اردوهای راهیان نور را با مسائل و امکانات مادی و زمینی نمی‌شود محاسبه کرد.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه این فرهنگ عاشورا و حسینی بود که باعث شد نظام ما در هشت سال دفاع مقدس بر استکبار پیروز شود، افزود: اردوهای راهیان نور، بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است و این فرهنگ عظیم باید در بین دانش‎آموزان تقویت شود.

وی اخلاص متولیان در برگزاری اردوهای راهیان نور تعیین کننده برشمرد و خاطرنشان کرد: باید از فرصت کاروان راهیان نور به بهترین شکل استفاده کنیم تا دانش‎آموزان اعزامی به عنوان سفیران انقلاب بتوانند رهاورد معنوی این سفر را به دیگر دانش آموزان انتقال دهند.

سبحانی‌خواه به اهم اهداف این اردوها اشاره کرد و تصریح کرد: انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و جنگ تحمیلی، رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام و دشمن‌شناسی از اهم اهداف  اردوهای دانش‌آموزی است.

وی با اشاره به اینکه این اردوها از ۲۲ مهرماه آغاز شده و تا ۱۰ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت، بیان داشت: ۱۰ هزار دانش‌آموز از استان بوشهر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه این اردوها ۳ روزه است، یادآور شد: دانش‌آموزان علاوه بر اینکه مناطق عملیاتی اروندکنار، شلمچه، دهلاویه، هویزه، طلائیه دیدن خواهند کرد در پادگان شهید باقری نیز رزمایشی برگزار می‌کنند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false