۳۶ پایگاه‌ جمع آوری کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان کرمانشاه در بوشهر ایجاد شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۳۶ پایگاه‌ جمع آوری کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان کرمانشاه در بوشهر ایجاد شد

به گزارش چغادک نیوز: حسین درویشی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهربا اشاره به زلزله دلخراش در استان کرمانشاه اظهار داشت: پس از وقوع زلزله ۷٫۲ ریشتری در مناطق مختلف استان کرمانشاه، تمام نیروهای امدادی هلال احمر استان بوشهر فرا خوانده شدند و آمادگی خود را برای رسیدگی به مشکلات این منطقه اعلام کردند.

وی با بیان اینکه نیروهای امدادی هلال احمر بوشهر از آمادگی و توان بالایی برخوردار هستند افزود: امدادگران هلال احمر استان بوشهر در بخش‌های مختلف امدادی دارای تخصص و مهارت هستند و در رسیدگی به بحران‌ها نقش مهمی در رسیدگی به مشکلات مردم ایفا می‌کنند.

درویشی بیان کرد: تیم‌های تخصصی جمعیت هلال احمر استان بوشهر در آمادگی کامل برای ارائه خدمات هستند تا در صورت نیاز به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از برپایی پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان کرمانشاه در بوشهر خبرداد و گفت: در راستای جمع‌آوری کمک‌های مردم خیر و انسان دوست استان بوشهر برای  زلزله زدگان استان کرمانشاه ۳۶ پایگاه هلال احمر در استان بوشهر مستقر شد.

درویشی با بیان اینکه چهار پایگاه در شهربوشهر استقرار یافته است افزود: هلال احمر استان بوشهر ضمن استقرار ۴ پایگاه در شهر بوشهر، شش پایگاه در گناوه، پنج پایگاه در دشتی و سه پایگاه در دیر مساقر کرده است.

وی افزود: در این راستا سه پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی هلال احمر در دیلم، چهار پایگاه در دشتستان، پنج پایگاه در کنگان، دو پایگاه در جم و چهار پایگاه در تنگستان آماده دریافت کمک‌های مردم به  آسیب دیدگان زلزله در غرب کشور هستند.

وی با اشاره به نیازهای اساسی زلزله زدگان کرمانشاه بیان کرد:پتو و کنسرو مهمترین نیاز مردم زلزله زده  اعلام شده و کسانی که قصد پرداخت وجه نقد دارند می‌توانند، با شماره گیری کد #۷۲۴* از طریق تلفن همراه اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false