×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس استان بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش چغادک نیوز:  قاسم قائدی  ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان بوشهر با ابراز همدردی با خانواده جان باختگان حادثه زلزله در استان کرمانشاه اظهار داشت: به دنبال وقوع زمین لرزه در استان کرمانشاه، با توجه به تاکید استاندار جلسه فوق العاده در بوشهر تشکیل و دستگاه‌های اجرایی مرتبط، در آماده باش قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه استان بوشهر آمادگی خود را برای همکاری امدادی به سازمان مدیریت بحران کشور اعلام کرده است افزود: در جمعیت هلال احمر استان بوشهر ۳۶ پایگاه جمع آوری کمک‌های مردمی برای ارسال به غرب کشور تشکیل شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر با تاکید بر این نکته که نحوه جمع آوری اقلام مورد نیاز زلزله زدگان از طریق هلال احمر استان بوشهر میسر است بیان کرد: هم استانی‌های نیکوکار بوشهری برای کمک به زلزله‌زدگان، کمک‌های خود را به هلال احمر استان تحویل دهند.

قائدی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری کارگاه آموزشی غدیر در استان اشاره کرد و گفت: این کارگاه در روزهای ۱۳ و ۱۴ آذرماه در استان بوشهر با هدف ارتقا دانش مدیران در حوزه مدیریت بحران، ادبیات مشترک مدیران در زمان بحران، تبدیل شورای مدیریت بحران به تیم های بحران برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: ارزیابی این کارگاه از سوی سازمان مدیریت بحران کشور انجام می شود لذا ضروری است فرمانداران و مدیران عضو کارگاه تخصصی مدیریت بحران در این کارگاه حضور فعال داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر از برگزاری مانور زلزله در مدارس استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد:  نوزدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس استان بوشهر برگزار می‌شود و با توجه به تجربیات زلزله و سیل در استان، انتظار است دستگاه‌های اجرایی مانور و تمرینات مرتبط را جدی بگیرند.

قائدی اظهار داشت: ۵۹ تشکل مرتبط و ۲ تشکل تخصصی مدیریت بحران استان بوشهر فعالیت دارند و می‌توان از این ظرفیت برای ارتقا سطح آمادگی در مقابل حوادث غیرمترقبه بهره برد./تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false