×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
تیم‌های تخصصی روانشناس از استان بوشهر به مناطق زلزله‌زده اعزام شد

به گزارش چغادک نیوز: علی پولادی ریشهری بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با تاکید بر رسیدگی به حادثه دیدگان زلزله در غرب کشور اظهار داشت: پس از وقوع زلزله در غرب کشورو استان کرمانشاه، اداره کل بهزیستی استان بوشهر اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی و ارسال این کمک‌ها به زلزله زدگان کرده است.

وی با اشاره به برپایی ایستگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی افزود: اداره کل بهزیستی استان بوشهر در تمام نقاط شهری استان اقدام به برپایی ایستگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی کرد و در این راستا کمک نقدی و غیر نقدی مردم را جمع‌آوری می‌کند.

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر با اشاره به  ارسال محموله کمک‌های مردمی  به منطقه زلزله‌ زده تصریح کرد: نخستین محموله کمک‌های مردمی به وزن ۲۰ تن از استان بوشهر امروز به منطقه زلزله‌‌زده کرمانشاه ارسال شد.

پولادی ریشهری، این کالاها را شامل پتو، وسایل اولیه بهداشتی، مواد غذایی کنسرو شده، نان و اسباب بازی برای کودکان دانست و گفت: ضمن ارسال ۲۰ تن کالاهای مورد نیاز، تیم‌های تخصصی روانشناس استان بوشهر شامل  یک گروه ۱۲ نفره از روانشناسان بهزیستی به منطقه زلزله‌زده عرب کشور اعزام شد.

وی خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای زلزله زدگان از طریق  شماره حساب ۱۶۰۸۹۰۷۳۴۵۱۰۱۴۱ نزد بانک توسعه تعاون یا به حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی واریز کنند./ تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false