×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
روحانی: مردم باید خودشان خانه‌هایشان را بسازند/دولت وام می‌دهد

به گزارش چغادک نیوز: حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در بدو ورود به استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت: سفر به کرمانشاه و دیداربا مردم قهرمان کرمانشاه جز آرزوهای من بود اما دلم نمی‌خواست که در چنین شرایطی که مردم ما اینجا دچار مصیبت شده‌اند در اینجا باشم اما امیدوارم روزهای خوش و خوبی برای کرمانشاه فرا برسد.

وی با بیان این مطلب که مردم عزیز و قهرمان کرمانشاه مرزبان خوبی برای کشور عزیزمان ایران بودند، افزود: آمدن من به کرماشناه برای عرض تسلیت و حل برخی مشکلات مردم است که مردم به خاطر زلزله صدها تن از هموطنان ما جان باختند و آلامی برای آنها باشد. من به نمایندگی از مردم ایران به مردم کرمانشاه تسلیت می‌گویم و و اعلام می‌کنم که همه مردم ایران در کنار کرمانشاه هستند و هیچ ایرانی نیست که امروز به فکر مردم کرمانشاه نباشد.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: من قبل از هر چیزی از ملت ایران تشکر می‌کنم از همنوایی و همدلی آنان، بخصوص از مردم استان کرمانشاه که کمک‌های زیادی کردند و  همچنین از همه مقاماتی که به عنوان مسئول در این زمینه قدم گذاشتند چه دولتی‌ها و چه از نظامی‌ها از ارتش و سپاه و بسیج و هلال احمر و وزارت بهداشت،‌ وزارتخانه‌های کشور، راه و نیرو و همه آنهایی که تلاش کردند.

روحانی خاطرنشان کرد:‌ مسئول اصلی اسکان مردم بنیاد مسکن است و همه مقام‌های دولتی و نظامی و همه خیرین بنیاد مسکن را کمک کنند و کار جداگانه‌ای را انجام ندهند. دولت کمک بلاعوض و وام در اختیارشان قرا دهند و مرد خودشان خانه‌هایشان را بسازند. برای مجروحین این حادثه از خداوند بزرگ تقاضای صبر می‌کنیم. دل گرمی همه مردم به رحمت خداوند است.

منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false