پلیس راهور درشهر چغادک مستقر می شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
پلیس راهور درشهر چغادک مستقر می شود

 

به گزارش چغادک نیوز:  در حالی که پیگیری های ۶ ساله شهرداری و اعضای شورای قبل شهر چغادک جهت استقرارپلیس راهور در این شهر به نتیجه ای نیانجامیده بود؛ با پیگیری  و رایزنی های مهدی بختیاری عضو شورای شهر چغادک، سرهنگ قدرت اله کشکولی رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان بوشهر طی نامه ای موافقت خود را جهت راه اندازی پلیس راهور در چغادک اعلام کرد.

در این نامه آمده است: چنانچه شهرداری زیر ساخت های لازم از قبیل ساختمان و ملزومات اداری را مهیا سازد این پلیس آمادگی دارد با استقرار نیرو در خصوص راه اندازی پلیس راهور اقدام نماید.

در پی موافقت صورت گرفته عضو شورای شهر چغادک هماهنگی های لازم جهت فراهم آوردن زیر ساخت لازم را با شهرداری چغادک انجام داده است که انتظار می رود تا پایان سال جاری پلیس راهور در چغادک مستقر شود.

گفتنی است؛ استقرار پلیس راهور در شهر چغادک قبل از ارتقاء آن به بخش یکی از موضوعاتی است که باعث می شود این شهر شمایل شهر نشینی را به خود گیرد و مشکلات ترافیکی مردم حل شده و ضمن بالا رفتن سطح ایمنی در جاده و خیابانها، در کنترل عملیات های اجرایی و تجمعات انسانی(راهپیمایی، عزاداری و..) و همچنین در کاهش تلفات انسانی ناشی از تصادفات منجر به فوت جلوگیری نماید و مانع از تبعات مالی و آثار سوء اجتماعی و روانی در جامعه و خانواده های مصیبت دیدگان شود. / انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false