×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
برای اولین بار«کتاب» در آسمان بوشهر به پرواز در می آید

 

حمیده ماحوزی در گفتگو با چغادک نیوز گفت: بوشهر در اسفند ۹۵ با ارائه طرح پایتخت کتاب در قالب ۳۲ فعالیت نو آورانه در قالب ۲۰۰ تفاهم نامه همکاری، حائز رتبه اول در کسب پایتخت کتاب ایران شد که تا کنون حدود ۷۰ درصد برنامه ها عملیاتی شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: برنامه های موفق این طرح شامل: تبادل کتاب، دوشنبه های قصه، سرباز دانش، کتاب آزادی، کتاب شفا، میلاد کتاب، کمپ کتابخوانی، دیوار مهربانی، تیک تاک اندیشه، کاروان کتاب، ایستگاه کتابخوانی سفیران کتاب ، نذر کتاب پرواز کتاب و ثبت بیش از ۱۳۰۰ باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان بوده است.

وی با بیان اینکه برترین مروجان کتابخوانی استان به دبیرخانه کشوری معرفی شده اند، اظهار کرد: پرواز کتاب یکی از فعالیت های بسیار نو و تاثیر گذار است که برای اولین بار در تاریخ ۲۱ آبان با قرار دادن کتاب در جیب صندلی های هواپیما ی قشم ایر در ساعت ۲۱:۱۵ عملا کتاب در آسمان بوشهر به پرواز در می آید.

ماحوزی بیان کرد: در هفته کتابخوانی طبق روز شمار بیست و پنجمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران ، در سراسر استان شاهد برنامه های متنوع ترویج کتابخوانی خواهیم بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: اجرای بیش از ۵۰۰ برنامه کتاب و کتابخوانی در استان بوشهر که در ستاد هفته کتاب به تصویب رسیده و به دبیر خانه گزارش شد./ انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false