×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
استان بوشهر پیشرو در ساخت زایرسرا در مشهد مقدس است

به گزارش چغادک نیوز؛سیدمحمدحسن باستی بعد از ظهر امروز در نشست بررسی روند ساخت زایرسرای استان بوشهر در مشهد مقدس اظهار داشت: برای ساخت این زایرسرا در مشهد مقدس شاهد همکاری خوب مردم خیر استان همراه با شهرداران و شوراهای اسلامی شهر و روستا هستیم.

 وی افزود: با توجه به این که سرفصل قانونی برای تخصیص اعتبارات دولتی به این پروژه نداریم، این امکان به وجود آمده که با لحاظ بندهای قانونی بتوانیم از محل اعتبارات عوارض آلایندگی و ارزش افزوده از شهرداری‌های استان برای ساخت این زایرسرا استفاده شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر تصریح کرد: البته امسال به دلیل لحاظ استانداردهای محیط زیستی توسط برخی از پتروشیمی‌های مستقر در سطح استان بوشهر، شاهد کاهش میزان آلایندگی‌ها و در نتیجه کاهش سهم وصولی استان از این محل هستیم که در روند ابلاغ و تخصیص این بخش اعتباری به شهرداری‌ها تاثیرگذار است.

باستی عنوان کرد: با توجه به این که شوراهای اسلامی شهر به عنوان نمایندگان مردم هر شهر استان، علاقمند به مشارکت در ساخت زایرسرا در مشهد مقدس هستند، شاهد مصوبات خوبی در این بخش هستیم که می‌تواند در تسریع در ساخت زایرسرا موثر واقع شود.

وی ادامه داد: میزان اخلاص مردم و مسوولان استان بوشهر به ائمه اطهار(ع)  به گونه‌ای است که در بین استان‌های کشور، استان بوشهر در ساخت زایرسرا در مشهد مقدس از استان‌های پیشرو محسوب می‌شود./فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false