×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
هر کشوری که با طناب پوسیده آمریکا سر به چاه بکشد برای او نابودی است

به گزارش چغادک نیوز؛ سرهنگ یدا.. کشاورز صبح امروز در همایش مسئولین تربیت و تعالی تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر، اظهار داشت: حملات شدید روزهای اخیر آمریکا به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناشی از ذلالت و دستپاچگی آنها در برابر این نیروی انقلابی است.

کشاورز با تاکید بر اینکه پاسداران انقلاب اسلامی دژ محکمی در برابراستکبار جهانی است، افزود: امروز سپاه پاسداران نه تنها مایه عزت، سربلندی و افتخار ملت ایران بوده بلکه ملت‌های منطقه و مظلومان جهان نیز به آن افتخار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه استکبار از محبوبیت، نفوذ و اقتدار سپاه به شدت وحشت دارد و مخالف است، گفت: سپاه تنها متعلق به کشور و ملت ایران اسلامی نیست بلکه از زمان تاسیس عنوان انقلاب اسلامی با آن بوده و وظیفه خود می‌داند که از اسلام و قرآن در هر جای کره خاکی دفاع کند.

جانشین فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه برای هر کشور و ملتی که با طناب پوسیده آمریکا سر به چاه بکشد هلاکت و نابودی است، تصریح کرد: مذاکره با آمریکا و تسلیم شدن در برابرش ذلت و خواری است همچنانکه برخی از دیکتاتورهای منطقه با همراهی آمریکا خوار و ذلیل شدند.

کشاورز با اشاره به اینکه انقلاب ما امروز به عنوان مظهر مقاومت و الگو و حامی کشورهای مظلوم در منطقه مطرح است و آمریکا به همین لحاظ با ما مشکل دارد، خاطرنشان کرد: الگو شدن ایران در جهان، استکبار جهانی را خشمگین کرده است بنابر این از هر حیله و نیرنگی برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی استفاده می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه استکبار باید بداند که ما پای امام، رهبری و آرمان و خون شهدا ایستاده‌ایم، بیان داشت: عصبانیت‌های ترامپ حاکی از اقتدار روزافزون سپاه و نظام ایران اسلامی است.

جانشین فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه سطح آموزش‌های عقیدتی و معنوی سپاه فراتراز مباحث احکام، اعتقادات و مباحث نظری دین اسلام است، یادآور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از این جهت مقدس است که برپایه اعتقاد و معنویات شکل گرفته است.
انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false