بیانیه کانون جوانان شهدای حزب موتلفه استان در چهارمین یادمان حبیب الله عسکر اولادی | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
بیانیه کانون جوانان شهدای حزب موتلفه استان در چهارمین یادمان حبیب الله عسکر اولادی

به گزارش چغادک نیوز : در بیانیه ارسالی به این پایگاه خبری آمده است.

چهارمین یادمان مجاهد صادق مرحوم آقای حاج حبیب الله عسگراولادی از پیشکسوتان عرصه جهاد و مبارزه با نظام ستم‌شاهی که خدمات ارزنده و ماندگاری را نیز پس از انقلاب اسلامی از خود به جای گذاشت گرامی می داریم.

مفسر قرآن کریم و مبارزی که با ایمان به حقانیت مبارزه امام(ره) و روحانیت علیه استبداد و استعمار، ۱۳ سال زندان و شکنجه را تحمل و پس از انقلاب اسلامی در دولت‌های مختلف و مسئولیت‌های متعدد به مردم و نظام خدمت کرد.

مشی اعتدالی و همراهی با مردم بود که خود را وقف انقلاب و محرومین و مستضعفین کرده بود که از ویژگی های بارز این پیشکسوت انقلاب اسلامی بشمار میرود.یاد خدمات مخلصانه‌ آن مرحوم به انقلاب در سال‌های دوران سخت مبارزه و در دوران پیروزی انقلاب تاکنون، هرگز فراموش نخواهد شد و در بارگاه الهی موجب رحمت و مغفرت حضرت حق خواهد بود.

آن مرحوم از بنیانگذاران هیات موتلفه اسلامی در پیش از انقلاب بودند که اقدامات ایشان و سایر دوستانش در موتلفه نقش زیادی در مبارزات علیه رژیم ستمشاهی داشت.
در آن خفقان دوران ستمشاهی برجستگی ولایت مداری ، پیروی از روحانیت اصیل مبارز ، تدین و تقوا از بالاترین ویژگی‌های شاخص مرحوم عسگر اولادی بوده و خدمت رسانی به خلق شاخصه دیگر عسگراولادی بوده است.
عبد صالح و مجاهد صادق ویژگی‌هایی است که حضرت امام(ره) و رهبر انقلاب درباره مرحوم عسگراولادی در بیاناتشان بصورت برجسته‌ای ابراز فرمودند.
مرحوم عسگراولادی موتلفه‌ای بودن را ذخیره اخروی حساب می‌کرد و کار برای موتلفه اسلامی را مقدس می‌دانست.ایشان فردی با برنامه ، تشکیلاتی و سخت پایبند کار حزبی بود و در اواخر عمرشان تاکید داشتند ما باید به دنبال دولت و مجلس حزبی باشیم.

در پایان جوانان مومن و انقلابی را برای شناخت بیشتر شخصیتی آن بزرگوار به این فرموده امام خامنه ای در دیدار خانواده و جمعی از اعضای بزرگداشت مرحوم در تاریخ ۱۳۹۲/۱۰/۱۷ بیان داشتند جلب میکنیم . معظم له مرحوم عسگراولادی را برخوردار از سه خصوصیت برجسته تدیّن، تخلّق و تفکّر خواندند و تاکید کردند: تلاش، کار و تحرک سیاسی مستمر، از ویژگیهای درس آموز مرحوم عسگراولادی، و گویای این واقعیت است که انسان در میدان مبارزه هیچگاه نباید احساس پیری، خستگی، تنبلی و گوشه نشینی به خود راه دهد.

یادش گرامی و راهش پر رهرو

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false