×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
مراسم  مبارزه با استکبار در دانشگاه اسلامی بوشهر برگزار شد

به گزارش چغادک نیوز:  این  مراسم که با حضور دکتر عبدالهی ریس دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر، آبشرینی فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی عمار استان بوشهر و جمعی از مسئولین و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر برگزار گردید، محمد کریمی مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر در ابتدای مراسم ضمن خیر مقدم به حاضرین، سیزده آبان را نماد ایستادگی، ایمان و بصیرت و نماد شجاعت جوانان انقلابی دانست.

وی افزود: امروز ملت شریف و بزرگ ایران مستمر تر از هر روز دیگر در صحنه حضور دارند و اجازه نخواهند داد که بیگانگان به مرز و خاک این کشور توهین و تجاوز کنند.

کریمی ابراز داشت: سیزده آبان نماد حضور نسل جوان در صحنه ی جامعه جهانی است و امروز دانشجویان، از پیش قدم های این عرصه هستند و وظیفه ما این است که بعد از اتمام تحصیل نسلی را وارد دانشگاه کنیم که در راه انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل(ره) قدم بردارد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام سید عبدالجلیل حسینی مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان استان بوشهر گفت: حرکتی که امام راحل از سال ۴۲ آغاز کردند و در سال ۵۷ به انقلاب رساندند، در واقع آغازگر یک نهضت جهانی بود و جنگ بین مظلوم و ظالم از همان جا آغاز شد.

وی ادامه داد: فقط کشور ایران نیست که دنیای بدون آمریکا را میخواهد بلکه اکثر کشورها همین ایده را دارند.

حجت الاسلام حسینی افزود:  متاسفانه در کشور خودمان یک سری افراد روشن فکر نما داریم که فکر می کنند که زمان مرگ بر آمریکا گذشته است، و جریانات انقلابی را یک جریان تندرو میخوانند،اینان بدانند که آمریکا دارد نفس های آخر خود را می کشد.

وی تصریح کرد: ما جوانان، دانشجویان، دولتمردان و سیاستمداران ایرانی در یک چیز با هم مشترکیم و آن هم غیرت و مردانگیمان است که نمی گذاریم بیگانگان در رابطه با ما تصمیم بگیرند.

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان استان بوشهر گفت: برخی آمریکایی های تازه مسلمان می گفتند که در شبکه های ماهواره ای ما کشور ایران را یک کشوری بی سواد، بی ادب و خشن توصیف می کردند، ما چگونه میتوانیم به چنین کشوری که بر علیه ما این گونه تبلیغ می کنند سازش کنیم و دست دوستی دهیم.

وی از دانشجویان درخواست کرد:در هر رشته ای که هستید درس خود را خوب بخوانید و خوب یاد بگیرید و با تفکر این که میخواهید یک پازل از ظهور امام زمان را مهیا کنید قدم بردارید.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false