مسیرهای جدید پروازی از فرودگاه بوشهر به تبریز، بندرعباس و ساری برقرار می‌شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
مسیرهای جدید پروازی از فرودگاه بوشهر به تبریز، بندرعباس و ساری برقرار می‌شود

به گزارش چغادک نیوز: کمال دهقان منشادی ظهر امروز در جلسه ستاد خدمات سفر استان بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر ۲ راه زمینی و هوایی برای ورود مسافر دارد اظهار داشت: استان بوشهر ظرفیت‌های مهمی در حوزه گردشگری، فعالیت اقتصادی، تجاری و دیگر بخش‌ها دارد که فراهم کردن تسهیلات لازم برای حضور گردشگران، سرمایه‌گذاران و مسافران در بخش‌های مختلف مورد توجه قرار دارد.

وی با بیان اینکه فرودگاه بوشهر از تجهیزات مدرن و پیشرفته برخوردار شده است گفت: طرح‌های مهمی برای توسعه زیر ساخت‌ها در فرودگاه بوشهر تدوین و اجرایی شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر از افزایش پرواز در فرودگاه بوشهر خبرداد و افزود: با افزایش پروازها جابه‌جایی مسافر از فرودگاه بوشهر در نیمه نخست امسال نسبت به سال قبل ۴۵ درصد رشد داشته است.

منشأدی با بیان اینکه  مسیرهای جدید پروازی از فرودگاه بوشهر برقرار می‌شود خاطر نشان کرد: با فراهم شدن تسهیلات لازم، سه شرکت جدید هواپیمایی در فرودگاه بوشهر مستقر شده که به‌زودی  مسیرهای جدید پروازی از فرودگاه بوشهر به تبریز، بندرعباس و ساری برقرار می‌شود.

وی با اشاره به نقش مهم افزایش شرکت‌های هواپیمایی در ارائه خدمات مطلوب به مسافران تصریح کرد: استقرار این شرکت‌های هواپیمایی در فرودگاه بوشهر با ایجاد رقابت بین آنها در افزایش تردد پروازها و کاهش نرخ بلیط  اثرگذار است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر با اشاره به همکاری شرکت‌های هواپیمایی در حوزه خدمات هندلینگ در فرودگاه‌ بوشهر گفت: با افزایش شرکت‌های هواپیمایی در فرودگاه بوشهر، استقرار اتوبوس برای ارائه خدمات به مسافران فرودگاه بوشهر مورد توجه قرار گرفته است. برای ارائه خدمات مطلوب، برنامه‌های کوتاه مدت، یکساله تا ۴ ساله در فرودگاه بوشهر طراحی شده است.

منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false