×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
رشته‌های ورزشی آبی و دریایی استان بوشهر نیازمند زیرساخت‌های تخصصی است

به گزارش چغادک نیوز:  آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست با اعضای هیئت قایقرانی استان بوشهر با بیان اینکه  تمامی رشته‌های ورزشی این استان دارای استعداد‌های زیادی  است اظهار داشت: ورزشکاران استان بوشهر در قبل و مخصوصاً بعد از انقلاب در عرصه‌های مختلف ملی و بین المللی افتخارات زیادی بدست آورده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه مردم استان بوشهر بخاطر نزدیکی به دریا، وجود فضای طبیعی و داشتن روحیه و ژن دریا، علاقه خاصی به ورزش‌های آبی دارند، گفت: در عرصه ورزش‌های دریایی و آبی، استعدادهای بسیار خوبی در استان وجود دارد که لازم است با یک مدیریت قوی و ایجاد زیرساخت‌های تخصصی و تزریق منابع مالی، به سرانجام برسند و سبب افتخار آفرینی در عرصه‌های مختلف ملی و بین المللی شوند.

امام جمعه بوشهر، بخش قایقرانی در استان بوشهر را بخش موفق دانست و با اشاره به مشکلات زیرساختی این رشته ورزشی افزود: متأسفانه در گذشته به سبب سوء مدیریت در حوزه ورزش استان، سبب شده که الان در رشته‌های مختلف زیرساخت‌های مناسبی نداشته باشیم.

صفایی بوشهری، ورزش در استان بوشهر را عامل اصلی سالم سازی و سالم مانی اجتماعی دانست و گفت: اگر به ورزش در استان بوشهر توجه نشود دچار افت شدید در تمامی زمینه‌ها حتی اقتصادی می‌شویم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه تمامی رشته‌های ورزشی استان بوشهر دچار کمبود امکانات و زیرساخت‌ها هستند، تاکید کرد: رشته‌های ورزشی دریایی و  آبی در استان بوشهر نیازمند دریاچه مخصوص و مکان مناسب، سالن بدنسازی، رختکن و مرکز آموزشی هستند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه  استان بوشهردر حوزه منابع مالی مشکلی ندارد ولی در مدیریت منابع مالی مشکلات زیادی وجود دارد، اظهار داشت: مسئولان به ورزش کمک کنند، کمک به ورزش کمک به سلامت جامعه است.

منبع:تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false