×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
گشایش لیگ برتر کتاب‌خوانی در شهرستان دشتی

به گزارش چغادک نیوز:  حمید زارعی صبح امروز در نشست شئون فرهنگی شهرستان دشتی با موضوع هفته کتاب و توسعه کتاب‌خوانی اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی از سال ۱۳۶۵ در سطح ملی رسماً آغاز به کار کرد و در ۱۳۷۲ در مراکز استان‌ها و ۱۳۸۵ در شهرستان‌ها به ریاست امام‌جمعه٬ نایب‌رییسی فرماندار و دبیری رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شکل گرفت.

وی افزود: برخلاف همه تأکیدات در برنامه‌ریزی‌های توسعه و کلان کشور همواره نسبت به حوزه فرهنگ غفلت شده و به بیان مقام معظم رهبری فرهنگ مظلوم واقعه شده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی تصریح کرد: اتخاذ شیوه‌های تشویقی و نظارتی در شهرستان از سوی شورای فرهنگ عمومی در ابعاد مختلف باعث اعتلا و شکوفایی فرهنگ عمومی در سطح شهرستان می‌شود.

زارعی با اشاره به توفیقات انجام‌شده در حوزه کتاب‌خوانی بیان کرد: از سال ۹۴ اولویت اول ما در مجموعه ارشاد اسلامی شهرستان دشتی کتاب بود که در سال ۹۴ نامزد پایتخت کتاب و در سال گذشته شهر برتر جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کشور٬کسب رتبه برتر روستای دوستدار کتاب توسط روستای درازی و قرارگرفتن انجمن ادبی فایز دشتی در جمع انجمن‌های برتر حاصل برنامه‌ریزی در این حوزه بوده است.

وی ادامه داد: برای هفته کتاب کارگروهی تشکیل می‌دهیم و با نشست مشترکی که با آموزش‌وپرورش٬ نهاد کتابخانه‌های عمومی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهیم کرد برنامه‌ها را تدوین می‌کنیم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی یادآور شد: در هفته کتاب با توجه به ثبت ۳۵۰ باشگاه کتاب‌خوانی، لیگ کتاب‌خوانی نیز در سطح شهرستان گشایش می‌یابد.

منبع: فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false