×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
پهنای باند اینترنت در استان بوشهر به ۳۲ گیگابایت رسید

به گزارش چغادک نیوز: علی سملیان با اشاره به اینکه خدمات اینترنتی در استان بوشهر افزایش یافته است اظهار داشت: اکنون کاربران اینترنت در استان بوشهر به ۶۲۴ هزار و ۹۰۰ نفر رسیده و این در حالی است که ۲۰۸ هزار خانوار این استان به اینترنت پرسرعت متصل شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه شبکه نسل ۳ در شهرهای مختلف استان بوشهر ایجاد شده تصریح کرد: اکنون ۳۴ شهر این استان دارای شبکه نسل سوم و ۲۸ شهر از شبکه نسل چهارم بهره‌مند هستند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر با بیان اینکه بهره‌مندی اینترنت در روستاهای استان بوشهرافزایش یافته است خاطر نشان کرد:   ۴۱۱ روستای استان بوشهر از خدمات اینترنت استفاده می‌‌کنند که نسبت به سال قبل افزایش چشمگیری یافته است.

سملیان با اشاره به طرح اجرای شبکه فیبرنوری در استان بوشهر پرداخت و افزود:  بیش از ۳ هزار و ۵۷۸ کیلومتر شبکه فیبر نوری در استان بوشهر اجراء شد که نقش مهمی در توسعه زیرساخت‌‌های خدمات الکترونیکی دارد.

وی، از افزایش پهنای باند اینترنت استان بوشهر خبرداد و گفت: پنهای باند اینترنت در استان بوشهر به ۳۲٫۷۸ گیگابایت افزایش یافته  و این در حالی است که  ظرفیت پنهای باند ورودی استان بوشهر  ۲۰۰ گیگابایت است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر از راه‌اندازی سرویس اینترنت بی سیم رایگان در اماکن عمومی شهر بوشهر خبرداد و تصریح کرد: در راستای ایجاد بستر اینترنت WIFIدر اماکن عمومی، زیرساخت رایگان سرویس اینترنت بی سیم رایگان در شهر بوشهر فراههم شده است.

وی بیان کرد: این مهم، امکان دسترسی آسان عموم مردم را به سرویس اینترنت در ۶  نقطه فضای عمومی شهر بوشهر خصوصا پایانه مسافربری و مجتمع تجاری زیتون، با قابلیت دسترسی به اینترنت با سرعت حداکثر ۵ مگابیت بر ثانیه  تا دوساعت و حجم دانلود M300  برای هر کاربر فراهم کرده است.

سملیان با اشاره به این موضوع که این حرکت گام بزرگی در راستای توسعه دسترسی آسان عموم به اینترنت است افزود: همواره در تلاش هستیم در تمامی اماکن عمومی شهرهای استان بوشهر سرویس اینترنت بی سیم رایگان برای عموم راه اندازی کنیم.

منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false