×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
مسابقات لیگ نجات غریق کشور در بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش چغادک نیوز: ایلخان نوری ظهر دوشنبه در نشست مجمع انتخابات هیئت نجات غریق و غواصی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای قابلیت‌های بالایی در حوزه ورزشی است و شاهد کسب عناوین مختلف توسط ورزشکاران این استان هستیم.

وی به شرایط استان بوشهر در حوزه ورزش‌های آبی اشاره کرد و ادامه داد: استعدادهای فراوانی در سطح این استان وجود دارد که باید به خوبی مورد توجه قرار گیرند.

نایب رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با بیان اینکه افق روشنی برای این رشته ورزشی در استان بوشهر متصور هستیم، تصریح کرد: استان بوشهر در سال‌های آینده می‌تواند به قطب ورزش نجات غریق و غواصی تبدیل شود.

وی اضافه کرد: شهرام دریایی‌نژاد در هشت سال گذشته فعالیت‌های بسیار خوبی را در هیئت نجات غریق و غواصی استان بوشهر داشته است و امیدواریم در آینده نیز شاهد تداوم این خدمات باشیم.

نوری از برگزاری مرحله دوم مسابقات لیگ نجات غریق کشور به میزبانی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: با حضور هشت تیم در بوشهر، مرحله دوم که بخش ساحلی لیگ نجات غریق کشور به شمار می‌رود برگزار خواهد شد.

وی از توسعه برنامه‌های استعدایابی فدراسیون نجات غریق و غواصی خبر داد و افزود: دوره‌های مختلفی از برنامه‌های استعدادیابی در سطح استان‌ها برگزار خواهد شد.

توسعه زیرساخت ورزش‌های آبی

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: استان بوشهر دارای قابلیت‌های بسیار بالایی در حوزه ورزشی است و از جمله ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها می‌توان به ورزش‌های آبی اشاره کرد.

احمد بهروزیان‌فر اضافه کرد: همه شهرستان‌های استان بوشهر از استخر مناسب برخوردار هستند و در گناوه استخر نداشته‌ایم که به زودی استخر در این شهرستان نیز راه‌اندازی خواهد شد.

وی به ارائه آموزش‌های مربوط به شنا به سه هزار و ۸۰۰ نفر در استخر بین‌المللی کوثر بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: ارائه این آموزش‌ها باعث ایجاد اشتغال برای ۶۰ نفر از ناجیان غریق استان شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر بیان کرد: بوشهر از میزبانی مسابقات ملی و بین‌المللی استقبال می‌کند و انتظار داریم فدراسیون نیز به این مهم توجه داشته باشد.

در این نشست شهرام دریایی‌نژاد که طی هشت سال گذشته ریاست هیئت نجات غریق و غواصی استان بوشهر را بر عهده داشت، برای یک دوره چهار ساله دیگر نیز در این سمت ابقاء شد.

منبع: مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false