۱۳ آبان امسال متفاوت از سالهای قبل | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۱۳ آبان امسال متفاوت از سالهای قبل

امسال با توجه اظهارات سخیف و یاوه گویی های ترامپ و سردمداران آمریکا علیه برجام ، سپاه و کشور ایران مراسم بزرگداشت روز ۱۳ آبان متفاوت از سالهای گذشته و برخلاف غرب گرایان و ساده اندیشان که تصور می‌کنند مذاکرات هسته‌ای تمام مشکل ما را برطرف خواهد کرد، پرشکوه تر از سال‌های قبل برگزار خواهد شد.

استکبارستیزی ملت مسلمان ایران یک اصل قرآنی بوده و مسلمانان در استکبارستیزی تابع قرآن هستند. نگاه عاشورایی را می‌توان از کلام گهربار امام راحل دریافت که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، همه عوامل پیروزی را به عاشورا نسبت می‌دادند و هر چه داریم را از عاشورا دانستند و فتح لانه جاسوسی را نیز انقلابی بزرگ‌تر از انقلاب اول تعبیر فرمودند که امروز بعد از چندین دهه معنی این تعبیر نورانی و الهی را در روند مبارزه با استکبار جهانی برایمان مسجل و معین است.

یکی از پیامهای مهم راهپیمایى ۱۳ آبان این است که اگر آمریکا بخواهد در اجراى برجام ناعهدى کند و به تعهدات خود عمل نکند، ایران اسلامى محکم در برابر زیاده خواهى هاى آن ها خواهد ایستاد و توافق هسته اى ذره اى از دشمنى آمریکا علیه ملت ایران کم نکرده و امروز آمریکا همچنان دشمنى خود علیه ملت ما را ادامه مى دهد.

بدون تردید اگر لانه جاسوسی فتح نمی‌شد، آنهمه طرح‌ها و برنامه‌ها و توطئه‌های استکباری هم افشاء نمی‌گردید و هر کدام به تنهایی عاملی برای توقف و یا سقوط انقلاب بود و علاوه بر آن، همچنان که حادثه کربلا چهره کریه و کفر و نفاق اموی را از دامن دین زدود، حادثه ۱۳ آبان هم چهره تزویر و نفاق آمریکا و همراهانش را در منظر افکار عمومی جهان رسوا ساخت

امروز به برکت انقلاب اسلامی و رهنمودهای پیر بیدارگر زمان؛ حضرت امام خمینی(ره) روحیه ی استکبارستیزی از مرزهای ایران، فراتر رفته و همه ملت های عدالت خواه، حق طلب و آزاده را فرا گرفته است. مبارزه ی خونین مردم شجاع و آزادی خواه فلسطین بر ضد اشغال گران صهیونیست و حامی اصلی آن یعنی آمریکا، همین روحیه را نشان می دهد و از ثمره های انقلاب شکوه مند اسلامی به شمار می رود.

مهدی هنردیده
مسول کانون جوانان شهدای حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false