×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
مبلغ ۶۰۰ هزار تومان برای سفر زیارتی ۶۷ نفر از پرسنل شهرداری پرداخت می شود

قائم قنبر پور در گفتگو با چغادک نیوز پیرامون سوال فعالین اجتماعی در خصوص اختصاص بودجه خدمات رفاهی برای امور زیارتی پرسنل شهرداری چغادک گفت: بر اساس آمار موجود تعداد پرسنل شهرداری چغادک به غیر از پرسنل فضای سبز که زیر نظر پیمانکار می باشند ۶۷ نفر بدون احتساب شهردار می باشد و شهرداری موظف است به آنها حقوق ومزایا پرداخت نماید.

سرپرست شهرداری چغادک افزود: ما طی نامه ای به شورای شهر عنوان داشته ایم، به لحاظ اینکه در بودجه سالانه آیتمی تحت عنوان کمک هزینه سفر زیارتی در قالب خدمات رفاهی کارکنان تاثیرات بسزائی در اهمیت جایگاه مقدس اماکن زیارتی  دارد که در بودجه خدمات رفاهی سال ۹۶ شهرداری لحاظ نشده است درخواست کرده ایم در راستای تسهیل سفرهای زیارتی کارکنان در خصوص صدور مجوز کمک هزینه سفر زیارتی به مبلغ ۶۰۰ هزار تومان اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه خدمات رفاهی آیتم های بسیاری دارد که یکی از آنها امور زیارتی پرسنل است، اضافه کرد: اختصاص این مبلغ در قالب پاداش نبوده و حق پرسنل است چونکه در بودجه آمده  و فقط جهت آنالیزکردن آن به شورا ارسال شده است که آیا شورا اجازه می دهد در بحث سفر زیارتی استفاده شود و یا خیر.

قنبرپور خاطر نشان کرد: اختصاص مبلغ ۶۰۰ هزار تومان به ۶۷ نفر از کارکنانی که در بخش های خدمات شهری، آتش نشانی، اداری، نگبانان و پسماند مشغول به کار هستند، تعلق می گیرد که قانونگذار نیز به آن اشاره کرده است./ انتهای پیام

false
true
false
true
  1. ali

    تاثیرات بسزایی در اهمیت جایگاه مقدس اماکن زیارتی دارد ! میشه یکی اینو توضیح بده برداشتی که من کردم اینه که اگه شهرداری این پولو بده کارمنداش برن زیارت اهمیت اماکن مقدس بیشتر میشه !مگه میشه !!!!

  2. دژدار

    کاش میدونستید حقوقی که میگیرید و پاداشهایی که میدهید از حق من شهروند است .رو چه حسابی پاداش میدهید .من راضی نیستم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false