×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
لایروبی ۷میلیونی کانال دفع آبهای سطحی چغادک و لزوم پوشانیدن آن

قائم قنبر پور در گفتگو با چغادک نیوز در خصوص لایروبی کانال دفع آبهای سطحی جهت آمادگی در فصل بارش عنوان کرد: سالانه ۶ الی ۷ میلیون تومان در خصوص لایروبی کانال دفع آبهای طحی شهر چغادک هزینه می شود.

سرپرست شهرداری چغادک اضافه کرد: هم اکنون در پی لایروبی این کانال صفحه ای که بوسیله آن آشغالها به بیرون هدایت می شده است در زیر خیابان اصلی شهر در کنار اداره پست با مانعی برخورد کرده و کار لایروبی را مشکل مواجه کرده و با توجه به اینکه فیبر نوری نیز در این مسیر عبور می کند رایزنی هایی را با مسئول فیبر نوری داشته ایم.

وی اضافه کرد:  قصد داریم دو دریچه را در بلوار خیابان اصلی شهر درون این کانال باز کرد تا بتوان مانع موجود را از نزدیک بررسی و برطرف نمود که این کار نیز پس از خشک کردن آب  و املاح درون آن انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ با توجه به اینکه عمر کانال دفع آبهای سطحی شهر بیش از ۱۲ سال می باشد و در همه سنوات گذشته نیز مردم خواسته یا ناخواسته اقدام به ریختن آشغال در آن می نماید که موجبات هزینه ۷ میلیون تومانی شهرداری در سال شده و عامل پیدایش بیماریهای انگلی و عفونی بوده و چهره شهر را کریح کرده و همچنین بوی بد آن نیز مردم را آزرده کرده است؛ لازم است مسئولین شهرداری جهت پیشگیری ازهدر رفت بودجه و رفع این مشکل نسبت به پوشانیدن آن اقدام نمایند ./ انتهای پیام

تصاویر متعلق به آرشیو سالیان قبل است

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false