×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
تامین ۶ هزار تن قیر رایگان برای آسفالت معابر روستایی استان بوشهر

به گزارش چغادک نیوز؛ حیدری در گفتگو با خبرگزاری ایرنا در دیّر گفت: امسال ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی بهسازی و مقاوم سازی می شود که تعامل بانک عامل با بنیاد مسکن در زمینه پرداخت تسهیلات این طرح مهم است. از این شمار ۶۰۰ واحد تشکیل پرونده و به بانک ها معرفی شده اند و برخی هم تسهیلات خود را دریافت کرده اند. به ازای هر نفر متقاضی در قالب تسهیلات مرزی ۲۰۰ میلیون ریال و بقیه نواحی ۱۸۰میلیون ریال پرداخت می شود. و برای افرادی که توان مالی خوبی ندارند وام بلاعوض از ۴۰ تا ۸۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

حیدری اظهارداشت: در مسکن شهری نیز ۳۰۰ واحد بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست که اگر بانک ها تعامل خوبی داشته باشند تا نیمه اول سال آینده به اتمام خواهد رسید.
وی با اشاره به اهمیت طرح های هادی در روستاهای استان بوشهر گفت: امسال ۱۴۵ طرح هادی در دست بازنگری است و مشاوران اجرای این طرح ها انتخاب شده اند که برای اجرایی شدن در کارگروه تخصصی مطرح می شوند.

حیدری در باره اختصاص اعتبار نفت به طرح های بنیاد مسکن در سال جاری بیان کرد: در سال جاری ۱۷۹ میلیارد ریال در قالب ۳۱ طرح در بخش های طرح هادی، دیوار حفاظتی و احداث پارک ها به استان بوشهر اختصاص یافته که بصورت مستمر به حساب بنیاد مسکن واریز می شود.

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false