×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
ما نباید منتظر بخش شدن چغادک می ماندیم/ قول می دهم دو ماهی یکبار در شهر چغادک حضور یابم

به گزارش چغادک نیوز: حجت الاسلام عبدالحمیدخدری نماینده مردم بوشهر، چغادک، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در شهرداری چغادک با مردم و فعالین اجتماعی این شهر دیدار کرد و فی المجلس ضمن  پیگیری مشکلات آنان، نشستی را جهت بررسی مشکلات شهر با اعضای شورا ، سرپرست شهرداری و امام  جمعه این شهر داشت.

تعطیل شدن مدرسه شهداء شهر چغادک با جمعیت ۵۰۰ نفر و بی توجهی مسئولین

در این نشست حسن محمدی یکی از فعالین اجتماعی شهر چغادک با ابراز گلایه از حضور کم رنگ حجت الاسلام خدری در شهر چغادک، خواستار برگزاری جلسه ای در یکی از مساجد با حضور مردم شد و گفت: بحث ارتقاء شهر چغادک به بخش، ایجاد کانون پرورش فکری، تعطیل شدن مدرسه شهداء شهر چغادک با جمعیت ۵۰۰ نفر و بی توجهی مسئولین به شهر چغادک برخی از مشکلات این شهر است که با همکاری، حضور بیشتر در شهر چغادک و توجه شما حل خواهد شد.

چغادک یک آمبولانس هم ندارد

حسین دشتی از دیگر فعالین اجتماعی شهر چغادک نیز وظایف نظارتی نماینده را متذکر شد و با اشاره به روحیه مطالبه گری فعالین اجتماعی اظهار کرد: در حوزه درمان در حق چغادک اجحاف بسیاری شده است  در حدی که چغادک یک آمبولانس هم ندارد و با وجود اینکه مشکل فاضلاب شهری در بحث انتقال بیماری نیز مشکلاتی را برای شهروندان بوجود آورده است از نماینده مردم در مجلس درخواست داریم در حوزه اختیارات خود در این خصوص پیگیری نماید.

ایجاد نمایندگی تامین اجتماعی در بحث درمان را از الزامات شهر چغادک است

یوسف حقیقت منش از فعالین اجتماعی شهر چغادک ایجاد نمایندگی تامین اجتماعی در بحث درمان را از الزامات شهر چغادک برشمرد و گفت: با توجه به اینکه حدود ۷۰ درصد از مردم چغادک تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند استقرار این شعبه درمانی در چغادک نیاز مردم است و کمبود معلم در مدرسه حضرت معصومه در ۴ کلاس درسی و نبود مجتمع فرهنگی در شهر چغادک نیز از دیگر مشکلات است که درخواست دارم در این خصوص پیگیری صورت گیرد.

مرکز بهداشت چغادک با وجود شبانه روزی بودن شبها از نبود پزشک در مضیقه می باشد

یاسر جمالی از دیگر فعالین اجتماعی شهر چغادک نیز با اشاره به مشکلات درمانی شهروندان که به تازگی صاحب یک داروخانه شبانه روزی شده است، بیان کرد: در حالی که روستاهای بخش مرکزی نیز برای درمان به چغادک رجوع می کنند مرکز بهداشت چغادک با وجود شبانه روزی بودن شبها از نبود پزشک در مضیقه می باشد و همچنین از معضلات شهر فاضلاب بوده و سه راهی چغادک که به سه راهی مرگ مشهور شده است نیز یکی دیگر از مشکلات شهر است که  نیاز است تقاطع غیر همسطحی در آن ایجاد شود .

در چغادک برخلاف داروخانه های شهر بوشهر از دادن داروی رایگان به جانباز شیمیایی امتناع می کنند

هادی احمدزاده از جانبازان شیمیای شهر چغادک هم با اشاره به مشکلات درمانی خود در شهر چغادک گفت: بنده برای مشکل درمان شیمیایی خود می بایست به داروخانه مراجعه کنم ولی در چغادک برخلاف داروخانه های شهر بوشهر از دادن داروی رایگان امتناع کرده و آن را منوط به تائید نسخه از بنیاد شهید می دانند و از دیگر مشکلات ما جانبازان نیز خرابی دستگاه نوار قلب در مرکز بهداشت است که به ناچار باید به عالی شهر برویم و همچنین کمبود روشنایی در سطح شهر و نبود پارک در وسط شهر نیز از دیگر موارد و مشکلات این شهر بشمار می رود.

کیوان صمیمی از شهروندان این شهر نیز با انتقاد از معضلات سطح شهر بیان کرد: شهر ما دچار آن چنان نا بسامانی می باشد که من خجالت می کشم میهمانان شهرستانی خود را به خاطر کوچه های خراب  و خاموش شهر به چغادک بیاورم و باید بگویم ما در این شهر از لامپ تا فاضلاب شهری مشکل داریم.

مسائلی که فعالین اجتماعی در خصوص شهر چغادک گفتند را پیگیری خواهم کرد

حجت الاسلام  عبدالحمید خدری در دیدار با مردم، فعالین اجتماعی و مسئولین شهر چغادک به تشریح فعالیت های صورت گرفته در ۱۶ ماه نمایندگی مردم در مجلس پرداخت و گفت: من مشکلات مردمی و مسائلی را که فعالین اجتماعی اظهار کردند پیگیری خواهم کرد و نتیجه آن را به مردم اعلام می نمایم .

قول می دهم دیداری را با حضور مسئولین استانی در یکی از مساجد چغادک داشته باشم

نماینده مردم بوشهر، چغادک، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:  قول می دهم در فاصله کمتر از یکماه دیداری را با مردم با حضور مسئولین استانی در یکی از مساجد شهر داشته باشم که جهت پیگیری این موضوع یونس زارعی نیز هماهنگی لازم را باید انجام دهد.

به اشتباه گمان می کردیم با بخش شدن چغادک باید مشکلات مرتفع شود

وی با اشاره به اینکه به اشتباه گمان می کردیم با بخش شدن چغادک باید مشکلات مرتفع شود، بیان کرد: ما نباید منتظر بخش شدن چغادک می ماندیم و اگر من دیر به شهر چغادک آمدم منتظر بودم بخش شدن نهایی شود و با وعده بخش به این شهر بیایم ولی اینبار قول می دهم دو ماهی یکبار در شهر چغادک حضور یابم .

بخش شدن چغادک در سال جاری با ایجاد ادارات مورد نیاز بخش، انجام می شود

حجت الاسلام خدری برگزاری ۴ جلسه جهت بخش شدن چغادک را در وزارت کشور از اقدامات انجام شده عنوان کرد و گفت: بر اساس وعده ای که وزیر کشور دو هفته قبل داده و طی دستوری که به معاونین ارجاع شده است؛ برداشته شدن مشکل کارت تردد مردم در جزیره خارگ و بخش شدن چغادک بوده است که ان شاالله در سال جاری با ایجاد ادارات مورد نیاز بخش، این کار انجام می شود.

ایجاد روشنایی شهر چغادک در دستور کار اداره برق قرار گرفت

نماینده مردم بوشهر، چغادک، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهت پیگیری بحث بهداشت چغادک جلسه ای را فردا با رئیس دانشگاه علوم پزشکی خواهم داشت و بحث آمبولانس و مساله مرکز بهداشت شبانه روزی را پیگیری خواهم کرد، فی المجلس ضمن پیگیری استقرار نمایندگی شعبه درمانی تامین اجتماعی  و مساله تعطیلی مدرسه و روشنایی چغادک با مدیران مربوطه، اظهار کرد: طبق هماهنگی انجام شده  با پاراد  بحث روشنایی شهر از فردا انجام می شود و در خصوص کمی ولتاژ و کمبود شبکه نیز جلسه ای را با وی خواهم داشت.

چغادک تاج سر من است/ قیر رایگان به اندازه آسفالت کوچه های شهرچغادک به شهرداری واگذار می شود

وی چغادک را تاج سر خود خواند و گفت: در بحث توزیع قیر رایگان به اندازه آسفالت کوچه های شهرچغادک جلسه ای را با سرپرست شهرداری خواهیم داشتو اعلام می نمایم در هفته پیش رو مجددا بحث بخش شدن چغادک را در وزارت کشور پیگیری خواهم کرد و در هفته دوم نیز با اعضای شورای شهر چغادک جلسه ای را برگزار خواهیم کرد.

از ۲۰ سال قبل نگاه خوبی به شهر چغادک نشده است

امام جمعه چغادک نیز حجم مطالبات را نشان دهنده وضعیت نامطلوب چغادک عنوان کرد و گفت: تا کنون نگاه خوبی  به شهر چغادک نشده است و این نگاه نیز مربوط به ۲۰ گذشته تا کنون است  و هم اکنون نیز وقت آن است که در مرحله اول با ایجاد گفتمان نگاه ویژه ای به چغادک داشت .

حضور حجت الاسلام خدری در شهر باید بیشتر شود چونکه این حضور برکات زیادی دارد

حجت الاسلام رضا خدری با بیان اینکه ما شرمنده مردم هستیم موقعی که قبض های برق مستضعفان را با مبالغ بالا می بینیم که قادر به پرداخت آن نیستند و در ادامه گفت: حضور حجت الاسلام خدری در شهر باید بیشتر شود چونکه این حضور برکات زیادی دارد و با وجود اینکه جلسات زیادی دارید درخواست داریم جلسات بیشتری را در این شهر جهت برطرف کردن مشکلات مردم برگزار کنید.

مشکل سه راهی چغادک باید از اولویت های نماینده مجلس در حوزه استحفاظی باشد

عضو شورای اسلامی شهر چغادک نیز با اشاره به مشکل سه راهی چغادک که باعث تصادفات منجر به فوت بسیاری می شود را از اولویت های نماینده مجلس در حوزه استحفاظی عنوان کرد و خواستار رفع این معظل شد و اظهار کرد: اگر سه معضل که با جان مردم در ارتباط است حل شود بار سنگینی بر دوش مردم این شهر برداشته می شود.

با خرید ۵ دستگاه اتوبوس مشکل رفت و آمد مردم حل خواهد شد

مهدی بختیاری اضافه کرد: در بحث حمل و نقل اگر اعتبار آن توسط نماینده مجلس مرتفع و ۵ دستگاه اتوبوس برای چغادک خریداری شود مشکل رفت و آمد مردم حل خواهد شد و همچنین با ایجاد تقاطع در سه راهی چغادک نیز از مرگ و میر ناشی از تصادفات جلوگیری می شود .

بحث بخش شدن چغادک ۱۶ سال است که پیگیری می شود ولی به سرانجامی نرسیده است

علی حسینی نیز در این راستا به بیان مشکلات شهر پرداخت و گفت: بحث بخش شدن چغادک ۴ دوره و مدت ۱۶ سال است که پیگیری می شود ولی به سرانجامی نرسیده است و همچنین بحث ثبت املاک این شهر از معضلات چغادک است که لازم است در وزارت راه و شهرسازی  و اداره ثبت املاک رایزنی های لازم صورت گیرد.

ایجاد تقاطع در سه راهی چغادک از ضروریات شهر چغادک است

عضو شورای اسلامی شهر چغادک با ابراز گلایه از اجحافی که در حق شهر چغادک از جانب مسئولین شده و موجبات  کاهش جمعیت شهر را فراهم آورده است بیان کرد: ایجاد تقاطع در سه راهی چغادک از ضروریات شهر چغادک است و همچنین بحث آبهای سطحی نیز با وجود اختصاص هزینه ۱۵۰ میلیون تومانی در این خصوص نیز از مشکلات عدیده شهر چغادک است.

ما مستحق گرفتن امتیازات قبل از بخش شدن چغادک هستیم

غلامرضا علیزاده نیز با تاکید بر بخش شدن شهر چغادک ابراز کرد: هم اکنون با توجه به اینکه شهر به بخش تبدیل نشده است می توان امتیازاتی را به چغادک داد و بر اساس قانون نیز ما مستحق این کار هستیم که نیاز است نماینده مردم پیگیر این موضوع باشد.

لحاظ شدن نرخ مصوب شهر بوشهر در چغادک توسط نظام مهندسی مشکلاتی را برای مردم بوجود آورده است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر چغادک با بیان اینکه در چغادک شرقی بدلیل نبود آسفالت تاکسی تلفنی نیز قادر به رفت و آمد در کوچه ها نیست و لازم است در این خصوص نماینده پیگری نماید، بیان کرد: یکی از مشکلات شهر چغادک گرفتن هزینه های گزاف نظام مهندسی در چغادک می باشد که با نرخ مصوب شهر بوشهر واقع در بهترین نقطه آن برابری می کند و مشکلات و نارضایتی را برای شهروندان بوجود آورده است.

چونکه مسئول دلسوزی در شهر نبوده است حدود ۱۸ سال است که چغادک با مشکلات دست به گریبان است

علی زارعی خزانه دار شورای شهر چغادک نیزدر این راستا بیان کرد: این مشکلات بحث امروز و دیروز این شهر نیست و چونکه مسئول دلسوزی در شهر نبوده است این مشکلات وجود داشته است و حدود ۱۸ سال است که چغادک با آن دست به گریبان است و هم اکنون نیز بر دوش شما افتاده است که اگر شما این موضوعات را پیگیری نمائید مشکلات حل خواهد شد.

وزارت نیرو موظف است دکل های برق را از سطح شهر جمع آوری کند

قائم قنبر پور نیز با اشاره به اینکه هیچ مسیر توسعه ای برای شهر ایجاد نشده و شهر محصور شده است بیان کرد: وزارت نیرو موظف است دکل های برق را از سطح شهر جمع آوری کند ولی هم اکنون می بینیم بدلیل وجود این دکل های برق شهر پیشرفتی نداشته است و پیشرفت آن صرفا بر روی کاغذ است.

زمین مسکن مهر تنها زمین دولتی در چغادک؛ به شهرداری واگذار شود

سرپرست شهرداری چغادک گفت: با توجه به اینکه زمین مسکن مهر در چغادک تنها زمین دولتی در این شهر است می توان با واگذاری آن به شهرداری جهت معاوضه آن با زمین های در مسیر گذر مردم و همچنین احداث ادارات و بوستان قدم های مثبتی را برای مردم این شهر برداشت.

زمین مسکن مهر جهت احداث مجتمع فرهنگی مناسب است

یوسف توسلی معاون شهردار چغادک نیز در این راستا بیان کرد: جهت احداث مجتمع فرهنگی در شهر استاندار موافقت نموده است ولی بدلیل نبود زمین برای احداث آن با مشکل روبرو شده ایم که اگر زمین مسکن مهر به شهرداری واگذار شود می توان برای این منظور مورد استفاده قرار گیرد./ انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false