×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
اختلافات مخرب شورا که باعث معطل شدن کارها شده در شان مردم متدین چغادک نیست

به گزارش چغادک نیوز: امام جمعه چغادک در خطبه های سیاسی نماز جمعه گفت: اصل اختلاف نظر، طبیعی است و در همه جا وجود دارد، مشکلی هم ندارد ولی اگر این اختلاف نظر به اختلاف عمل تبدیل گردد و در عمل کار را به بن بست بکشد، چنین اختلافی مخرب است.

حجت الاسلام رضا خدری افزود: شما پنج نفر اعضای شورا که همه هم متدین هستید با رای مردم انتخاب شده اید و پذیرفته اید که میزان رای ملت است بنابراین الان هم رآی را ملاک و میزان رفع اختلاف قرار دهید؛ موضوعات را به صحن شورا ببرید ورای گیری کنید و به آن ملتزم شوید و اگر شما برای موضوعات خود به رأی پایبند نباشید، سنگ روی سنگ بند نمی شود.

امام جمعه چغادک اظهار کرد: مردم پای صندوق های رای آمده اند و شما پنج نفر را انتخاب کرده اند تا شما اگر واقعا می توانید بیاید و کاری را برای این مردم و شهر انجام دهید، نه اینکه با اختلافات خود امور و مسائل شهر را به بن بست بکشید.

وی بیان کرد: این اختلافات مخرب که باعث معطل شدن کارها شده نه در شأن مردم متدین ماست، نه در شأن شهر چغادک و نه در شأن خود شما. دود این برخوردها به چشم مردم و به چشم شهر می رود و مسائل، لاینحل باقی می ماند.

حجت الاسلام خدری خاطر نشان کرد: بنابراین شایسته است با همدلی کنار یکدیگر بنشینید و با کوتاه آمدن از تعلقات شخصی خود و با رای گیری به نتیجه برسید و مشکلات و اختلافات را کم کنید.

وی در پایان گفت: البته من از هیچ یک از دسته بندی ها طرفداری نمی کنم بلکه سخن من متوجه همه پنج نفر اعضای محترم شورا است و در این اختلافات ممکن است هر دو گروه به نوعی مقصر باشند./ انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false