×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
براى صیانت از آراء مردم به میدان آمده ایم

به گزارش چغادک نیوز؛عصر امروز و پس از انتشار خبرى در خصوص پایان تغییرات سیاسى در شهردارى بوشهر در شبکه ها اجتماعى و رسانه هاى محلى در حالیکه به نظر مى رسید حضور فعالان فرهنگى اجتماعى در شورا شهر بوشهر لغو شده است جمع قابل توجه اى از مردم خود را به جلسه ى علنى شوراى شهر بوشهر رسانده و برخى از اعضاء – بجز دهدار و دولابى – به احترام مردم صندلى هاى خود ترک کرده و ایستاده جلسه امروز را ادامه دادند.

در همین راستا یک شهروند بوشهرى به خبرنگار چغادک نیوز گفت: در حمایت از فعالیت هاى فرهنگى سطح شهر بوشهر در صحن شورا حاضر شده ایم این اتفاق میمون را حاصل تلاش گروهى همه مسولین امر در شهردارى و شورا مى دانیم و اجازه نمى دهیم نقطه قوت شهردارى و شورا بعنوان نقطه ضعف معرفى شود.

این بانوى بوشهرى ادامه داد: برخى جریانات سیاسى قصد دارند با فشار بر شورا و شهردارى فضاى کار و خدمت را سیاست زده کنند که از نظر همه امرى اشتباه و نابخشودنى ست. همین سیاسیون باعث شده اند طى هفته هاى اخیر تمرکز از حوزه حل مشکلات جارى بندر بوشهر و حل گره هاى موجود به عزل و نصب هاى شتابزده و سیاسى کشیده شود.

پس از موضع گیرى هاى روزهاى گذشته مردم در خصوص فشارها و انتصابات سیاسى به نظر مى رسد روند تحولات پیش رو دستخوش تغییرات قابل توجه اى خواهد شد امرى که با ظهور و بروز فراکسیونى با عنوان توسعه گامى مثبت پیش بینى شده است و همچنین اینکه مردم در اعتراض به زیاده خواهى جمع منزوى جریان تندرو اصلاحات با جدیت پاى کار هستند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false