×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
فراکسیون توسعه شورای شهر بوشهر تشکیل شد/ حمایت از یکی از مدیران شهرداری بوشهر در دستور کار قرار گرفت

به گزارش چغادک نیوز؛ پس از نشست امروز ۶ تن از اعضا شورای اسلامی شهر بوشهر، فراکسیونى با عنوان توسعه با حضور دو سوم از اعضاء این شورا تشکیل شده که برنامه‌هاى مدونى براى اجرا طى چهار سال آینده در دستور کار دارد.

بر اساس شنیده‌ها عبدالخالق برزگرزاده، اکبر توسلی، مهرزاد آسایش، ندا عبدالله‌زاده، روح الله نصرتی و کیوان هاشم‌زاده از اعضاى این فراکسیون هستند، فراکسیونى که حالا اکثریت شورا را در اختیار دارد و مى‌تواند در آینده تصمیم‌گیرى‌هاى شورا شهر و شهردارى بوشهر نقش مهمى را بازى کند.

افراد مذکور پیش از این نیز نشست هاى مشترکى برگزار کرده‌اند و حال پس از بروز برخى مسائل، تصمیم به تشکیل و اعلام شروع به کار فراکسیونى به عنوان توسعه گرفته‌اند.

یک عضو فراکسیون از حمایت قاطع همه اعضاء از صفرى‌زاده به عنوان مدیرعامل سازمان فرهنگى، اجتماعى و ورزشى شهردارى بندر بوشهر خبر داده است، موضوعى که به نظر مى رسد شهردار نیز از آن اطلاع دارد.

تغییر در مدیریت فرهنگى شهرداری بندر بوشهر که این روزها بندر بوشهر را به یک حسینه بزرگ عاشوریان تبدیل کرده سبب عصبانیت و دخالت سیاسیون افراطى یک جریان تندرو خارج از محیط شورا بر این پارلمان محلی کرده است و در شرایطى که اکثریت اعضاى شورا با این موضوع مخالف هستند احتمال تجدید نظر زود هنگام در ترکیب هیات رییسه شورا را محتمل‌تر خواهد کرد.

فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false