×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
شهروندان چغادکی در پیام های جداگانه خواستار ایجاد اتحاد و همدلی در شورا شدند

به گزارش چغادک نیوز:   درپی وجود تنش های بسیار در شورا و ایجاد دودستگی و اختلافی که در شورای شهر چغادک ایجاد شده است و موجی از نگرانی و یاس شهر را در بر گرفته، جمعی از شهروندان چغادک در پیام های جداگانه ای به اعضای شورا، آنها را به اتحاد و همدلی دعوت کردند و خواستار برطرف شدن مشکلات در شورا شدند.

شهروندان شهر چغادک در صورت تمایل به اظهار نظر در این خصوص خطاب به اعضای شورای شهر می توانند مطالب خود را به صورت کوتاه و بدور از توهین و افتراء با ذکر نام و شماره تلفن در ذیل این خبر و یا به شماره واتس آپ ۰۹۱۷۹۷۲۸۷۰۷ ارسال کنند تا در این پایگاه خبری منتشر شود.

تعدادی از اظهار نظرهای مردمی بدین شرح می باشد.

عباس خلیلی

‏به نظر بنده در ابتدا باید اعضای محترم شورا دیدگاه ها و نظراتشون را به همدیگر نزدیک کنند که این امر نیز مگر در سایه بحث و گفتگو و تبادل نظر  محقق نمیشود سپس جهت انتخاب یک شهردار خوب اقدام کنند هر چه اعضای شورا با هم منسجم تر و وحدت بیشتری داشته باشند در تصمیم گیری ها بهتر عمل میکنند روند دو گانگی در شورا پایان خوبی نخواهد داشت.

 ماشاءاله جمالی

ازشورای اسلامی شهر چغادک به عنوان هدایت کننده اصلی فعالیت های شهری برای تحقق مدیریت واحد شهری انتظار می رود و می بایست دربسیاری از امور در این پارلمان محلی هماهنگ با هم باشند و بیان ذکرشکاف واختلاف بین خود از طرف هرکدام از اعضا برای مردم فهیم چغادک قابل درک و قبول نیست.در غیر این صورت راه رابه بیراه می روند.

و به اعتقاد من شهردار انتخابی شهرچغادک بایستی فردی بلندنظر، کلان نگر و صاحب‌نظرومتدین بوده و با تجربه مسئولیت‌های بزرگ به همکاری دعوت کنیم نه این‌که در شهر چغادک بنا به گفته بعضی از افراد عضودر شوراو در سمت شهردار مسئول برای آینده شهرپرورش دهیم.

یکدلی  اعضای شورای شهر وگاهی اوقات خود گذشتگی و همکاری باهم برای اهداف تیم منسجم مدیریتی شهری چغادک ضروری می باشد که این امر در قالب انتخاباتی پر شور و آگاهانه برای انتخاب اعضایی مناسب برای ایجاد تحول در شورای شهر چغادک تحقق یافته هست.

البته به این نکته بایستی اعضای شورای شهرتوجه کنند که اگر دیدگاه مشترک با هدف واحدی  در بین اعضای شورای شهرنباشد ارزیابی وسنجش دستخوش سلیقه ها میگردد و اینجاست که مدیریت هدفدار شورای شهرجای خود را به مدیریت توجیه گرا و سلیقه مدار میدهد بدین شکل که هدف و وسیله جا به جا میشود و سفسطه کاری  جایگزین منطق می‌شود.ونتیجه اینکه انتخاب نشدن شهردار را برای فرا افکنی متوجه قصور یا مخالفت  دیگری از اعضابدانیم .

با توجه به موارد ذکر شده؛ اعضای محترم شورای شهر ، با پرهیز جدل های بی فایده از   تحقق برنامه کوتاه مدت خوددر دوره چهار ساله وایجاد بستر زیر ساختی و چشم اندازبرنامه برای تحقق در یک دوره حداقل  ۱۰ سال  روی  آورند. واز مسائل حاشیه ای پرهیز نمایند.

غلامرضا قائدی فرزند حیدر

مردم شهر چغادک بدلیل اینکه اعضای فعلی شورای شهر قشر جوان و کننده کار می باشند به آنها اعتماد کرده و به این دلیل رای دادند که بتوانند مشکلاتی که از قبل وجود داشته را مرتفع سازند.

به همین دلیل مردم توقع دارند که دوستان از طریق ادارات و دستگاههای اجرایی مشکلات آنان را پیگیری و رفع کنند که در این راستا دوستان باید همدلی و تعاملی داشته باشند و اگر ۲نفر و یا ۳ نفر با هم جدا باشند به نتیجه مطلوب دست پیدا نخواهند کرد؛ پس عاجزانه درخواست دارم اتحاد و انسجام خود را حفظ نمایند چونکه انشقاق و دو دستگی در شهر موجبات ضعف شورا را در پی خواهد داشت.

حبیب خدری              

دعا می کردم که تنشی بین شورای جدید نباشد و حداقل شهر پیشرفت کند ولی متاسفانه همان مشکلات که ما داشته ایم هم اکنون ادامه دارد؛ انتظار داریم با همدلی همدیگر را ببخشند و آنان را به وحدت و همدلی دعوت می کنم تا باعث پیشرفت شهر شود.

انتظار داریم شهرداری که با تجربه، کاردان  باشد و نسبت به شهر شناخت داشته باشد را با ۵ رای انتخاب کنند .

حمید آذریون

با عرض سلام، ادب و احترام به همه عزیزاان عضو شورای شهر

جا داراد از اعضای محترم شورای سابق در طی مدت خدمت خود در شورای اسلامی شهر کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم و همچنین آرزوی موفقیت را برای اعضای جدید خواستارم.

ما از ۲۹ اردیبهشت به بعد با روشن شدن اعضا جدید امیدواریم در این دوره ؛ عزیزان با همت و همدلی خود انشاءاله در این دوره نواقص گذشته را جبران کنند؛ لذا جا دارد اگر خدایی ناکرده تنشهایی هم وجود دارد، به نفع و مصالح مردم بتوانند کنار هم و دست در دست هم بتوانند چغادک را به جایگاه اصلی خود که الحق حق مردم شریف است برسانند.

می طلبد در شورای جدید هدف اصلی شان فقط منافع مردم باشد و دوستان در شورا باید این جایگاه را خیلی محترم بشمارند چونکه شما نماینده مردم هستید و تمام افکارتان فقط باید معطوف به پیشرفت شهر باشد.

صادق صیمری

ان شااله شورای شهر در انتخاب شهردار به نتیجه خواهند رسید چونکه هنوز فرصت دارند؛ به نظر من در شورا اختلاف نظر هست و اختلافی وجود ندارد چونکه نظرها متفاوت است و می توان به موقع شهردار خوبی را انتخاب کرد.

من اطلاعی از گزینه های شهرداری ندارم و در این خصوص هم اظهارنظری نکرده ام ولی شهرداری باید انتخاب شود که تحصیلات عالی داشته باشد، دارای سابقه کاری خوبی باشد، فردی باید انتخاب شود که جهت جذب بودجه با پایتخت و مرکز استان ارتباط خوبی داشته باشد.

اعضای کنونی شورا بزودی باهم متحد خواهند شد چونکه تحصیل کرده هستند و از دلسوزان این شهر می باشند و فقط در حال حاظر اختلاف سلیقه دارند؛ چرا که آنها قول داده بودند در جهت پیشرفت شهر تلاش کنند و مطمئن هستم که اختلاف سلیقه آنها به امید خدا برطرف می شود وبه خاطر اینکه ۲ ماه جهت انتخاب شهردار فرصت دارند باید به آنها فرصت داد.

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false