چغادکی ها روحیه انقلابیگری خود را از پای منبرهای آتشین شهید عاشوری آموختند | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
چغادکی ها روحیه انقلابیگری خود را از پای منبرهای آتشین شهید عاشوری آموختند

به گزارش چغادک نیوز: امام جمعه چغادک در سی و نهمین مراسم سالگرد روحانی مبارز استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حجت الاسلام ابوتراب عاشوری گفت:  فقط مدفن و مقبره شهید ابوتراب عاشوری در شهر چغادک نیست بلکه محل رفت و آمد و تبلیغ آن شهید گرانقدر نیز اینجا بوده است و در مسجد ولی عصر(عج) چغادک که پایگاهی برای انقلاب بوده است مشغول به تبلیغ بوده است.

مردم چغادک رویه انقلابی گری خود را از منبرهای آتشین شهید عاشوری آموختند

حجت الاسلام رضا خدری با بیان اینکه شهدای بزرگی از قَبل شهدای روحانی پای گرفتند و اسلام را یاری کردند، افزود: مردم شهر چغادک پای منبرهای آتشین شهید عاشوری حضور می یافتند و روحیه انقلابی گرفتند.

شهید عاشوری عمرش را با هدف تبلیغ دین سپری کرد

حجت الاسلام محمدرضا عاشوری نیز در این آئین بیان کرد: سوم محرم یادو خاطره شهادت مبلغی است که عمرش را با هدف تبلیغ دین سپری کرد و از سن نوجوانی تصمیم گرفت هر کاری که انجام می دهد رضای خداوند متعال در آن وجود داشته باشد.

شهید عاشوری و ۷ نسل قبل از آن، ذاکر اهل بیت بوده اند

فرزند حجت الاسلام شهید ابوتراب عاشوری با بیان اینکه خانواده ما افتخار دارد که ۷ نسل قبل آن ذاکر اهلبیت بوده است، افزود: شهید عاشوری در سن ۱۲ سالگی تصمیم گرفت که جهت تحصیل دروس حوزوی از کشوری به کشور دیگر رود و در شرایط سخت آن زمان وارد حوزه علمیه نجف شد و استعداد خود را شکوفا کرد ولی با وجود اینکه عمر کوتاهی داشت کارهای بزرگی را انجام داد.

عامل انقلابی شدن مردم شهید عاشوری بود که در دل مردم جای داشت

وی ادامه داد: شهید عاشوری در قلب مردم نفوذ کرد و مردم نیز خیلی او را دوست داشتند ویکی از مسائلی که باعث شد مردم این دیار انقلابی شوند به خاطر نزدیکی به مردم و ادای احترام به آنان بود که در مردم تاثیر بسزائی داشت و نفوذ عاشوری در دل مردم باعث شد بعد از سالیان زیادی که از شهادتش می گذرد وی را یاد کنند.

منزل پدرم هم کمیته امداد بود هم سازمان تبلیغات و هم بهزیستی بود

حجت الاسلام عاشوری، با بیان اینکه تمام فکر شهید عاشوری رضای خداوند و تاثر پذیری از زندگی اهل بیت بود،  بیان کرد: منزل پدرم هم کمیته امداد بود هم سازمان تبلیغات و هم بهزیستی بود و قشرهای مختلف مردمی را در خود جای داشت  و آحاد مردم به دلیل علاقه فراوان به وی در منزلش حاضر می شدند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false