×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
مردم و نیروهای مسلح استان بوشهر آماده پاسخگویی به تهدیدات دشمنان هستند

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیم، سردار علی رزمجو صبح امروز در مراسم صبحگاه نیروهای مسلح استان بوشهر با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان و رزمندگان اظهار داشت: تقارن ماه محرم و هفته دفاع مقدس یادآوری می‌کند که رزمندگان اسلام با فرهنگ تاسوعایی و عاشورایی دفاع کردند و استکبار جهانی را به زانو درآوردند.

وی با اشاره به اقتدار نظام ایران اسلامی در مقیاس جهانی افزود: مراسم سی‌ و هفتمین سالگرد دفاع مقدس و رژه نیروهای مسلح در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس در حالی برگزار می‌شود که نظام جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر از گذشته در مقیاس جهانی می‌درخشد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران انرژی و توانمندی استکبار جهانی را بی‌خاصیت کرده به‌گونه‌ای که رئیس جمهور آمریکا گیج و مبهوت ساخته است.

رزمجو با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا گیج و مبهوت نمی‌فهمد چه کلماتی از زبانش بیرون می‌آید گفت: ترامپ بشنود که مردم، نیروهای مسلح و سپاه پاسداران استان بوشهر و تمامی نیروهای لشکری و کشوری تحت فرماندهی فرمانده کل قوا رهبر معظم انقلاب اسلامی  و سکاندار کشتی مسلمانان جهان آماده پاسخگویی به تهدیدات دشمنان دارند.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی دارای لشکری عظیم و پرقدرت است تصریح کرد: استان بوشهر دارای لشکری عظیم و پرتوان است که امروز در آغاز هفته دفاع مقدس بخشی از آنها در مراسم حضور دارند آیا ترامپ از عظمت نیروهای مسلح اطلاعاتی دارد؟

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تاکید کرد: مردم به همراه نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر در ابعاد گوناگون آمادگی لازم برای اجرای فرامین فرمانده کل قوا دارند و روزبه‌روز بر توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران افزوده می‌شود.

در این مراسم نیروهای مسلح ارتش، سپاه، بسیج به همراه تجهیزات نظامی اقتدار و صلابت خود را در رژه باشکوهی به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false