×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
شعبه کمیته امداد در شهر چغادک مستقر می‌شود

به گزارش چغادک نیوز به نقل از فارس؛ احمد لطفی صبح امروز در نشست با امام جمعه شهر چغادک اظهار داشت: منطقه دو کمیته امداد بوشهر که روستاهای شهرستان بوشهر را پوشش می‌دهد، به حدود یک هزار و ۴۰۰ خانواده نیازمند  خدمات ارائه می‌دهد که این خانوارها هم اکنون نیازهایشان را از یک اداره مستقر در شهر بوشهر دریافت می‌کنند.

وی افزود: بخش عمده افراد نیازمند در شهر چغادک زندگی می‌گنند که برای سهولت خدمت‌رسانی به این خانواده‌ها، به زودی و در صورت همکاری مسوولان حوزه شهری چغادک، اداره منطقه دو بوشهر به شهر چغادک منتقل می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: در حوزه اشتغال با استقرار این اداره می‌توان فعالیت های خوبی را ساماندهی کرد که یکی مورد آن استقرار یک بازارچه فروش محصولات مددجویی است.

وی عنوان کرد: با ایجاد کانون‌های فرهنگی، کار فرهنگی خوبی در سطح این شهر می توانیم انجام دهیم که نزدیکی اداره منطقه دو بوشهر می‌توان به این بخش کمک کرد.

لطفی یادآور شد: پیش‌زمینه استقرار در شهر چغادک، وجود ساختمانی با کاربری اداری برای حضور ۲۰ نفر پرسنل این نهاد و مردمی است و سعی می شود پس از سه سال ساختمان جدیدی در این شهر احداث شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر بیان کرد: با استقرار کمیته امداد در شهر چغادک، ضمن ارائه خدمات بیشتری به مردم نیازمند این نهاد در شهر چغادک، از توان فکری و مشورتی مردم در کنار فعالیت خیرین نیز استفاده بهینه می‌شود.

وی بیان کرد: با استقرار این نهاد در شهر چغادک، زمینه ایجاد یک مرکز بزرگی فرهنگی در این شهر توسط کمیته امداد برپا می‌شود.

انتهای پیام/۳۰/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false