×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
واقعه عظیم غدیر خم در چغادک بازسازی شد

به گزارش  چغادک نیوز به نقل از مهر، مراسم بازسازی واقعه غدیر خم با حضور بیش از ۱۲۰ نفر صحنه گردان و بازیگر به همت پایگاه مقاومت بسیج تاسوعا در شهر چغادک برگزار شد.

شایان ذکر است که ایجاد پیوند ارزشی بین ولایت اهل بیت(س) و نسل های انقلاب اسلامی، کمک به درک بیشتر از معارف الهی و ارزش های معنوی و الهی و افزایش معرفت بسیجیان و حلقه های صالحین از واقعه غدیر خم از اهداف بازسازی این واقعه مهم تاریخی به شمار می رود که از سوی سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر تدوین و برگزار شد.

فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر با اشاره به برگزاری مراسم بازسازی واقعه غدیر خم اظهار داشت: بازسازی واقعه غدیر برای سومین بار در شهرستان بوشهر و برای دومین سال متوالی در شهر چغادک اجرا شده است.

عبدالرضا دشتی گفت: در این نمایش، بازسازی حرکت کاروان پیامبر اعظم(ص) در کنار صحنه‌های از تاریخ منتهی به غدیر به تصویر کشیده شد که با عنایات اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و با تلاش جمعی مردم و مسئولین شاهد یکی دیگر از اثربخش‌ترین و به یادماندنی‌ترین نمایش‌های میدانی در شهرستان بوشهر به همراه جلوه‌هایی از نور و صوت بودیم.

وی به اهداف بازسازی واقعه غدیر اشاره داشت و بیان کرد: هدف اصلی اجرای این مراسم اطلاع رسانی مناسب به مردم در زمینه محتوای خطبه غدیر خم است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false