طرح «یک دانشجو؛ یک پدر آسمانی» در جشن دانشجویی برگزار شد/ هر دانشجویی پدر شهیدی خواهد داشت | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
طرح «یک دانشجو؛ یک پدر آسمانی» در جشن دانشجویی برگزار شد/ هر دانشجویی پدر شهیدی خواهد داشت

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: طرح «یک دانشجو؛ یک پدر آسمانی» به صورت خود جوش توسط بچه‌های هیات خدام الشهدا دانشکده علوم پزشکی برگزار شد و هر دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی در کل استان کرمان می‌تواند پدر شهید داشته باشد.

به گزارش "چغادک نیوز"، سید محمدصادق تقوی در حاشیه‌برگزاری مراسم جشن دانشجویی میلاد امام علی (ع) و امام جواد (ع) در رابطه با شکل گیری طرح «یک دانشجو؛ یک پدر آسمانی» گفت: این طرح به صورت خود جوش توسط بچه‌های هیات خدام الشهدا دانشکده علوم پزشکی کلید خورد و هر دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی در کل استان کرمان می‌تواند یک ارتباط با یک شهید داشته باشد. 

 

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد: هیئت خدام الشهدا تمامی شهدایی شهر کرمان را که در گلزار شهدای این شهر در دامنه‌ کوه صاحب الزمان (عج) به خاک سپرده شده‌اند را قطعه و اطلاعات آنان را جمع آوری کرده‌اند. 

 

وی افزود: این اسامی؛ شماره ردیف و قطعه‌های جمع آوری شده در مراسم جشن دانشجویی میلاد امام علی (ع) و امام جواد (ع)، به ترتب به صندلی دانشجویان حاضر در جلسه چسبانیده شده بود؛ که ان شالله دانشجویان بتوانند با آن شهید ارتباط برقرار کنند. 

 

تقوی خاطرنشان کرد: دانشجویان می‌توانند با خواندن مشخصات این شهدای گرانقدر و آشنایی با آنان تا آخر عمر خادم آن شهید باشند و همچنین می‌توانید آثار آن شهید را برای سایت جامعه اسلامی ارسال کرده و در قرعه کشی سفر کربلا شرکت کنند. 

 

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان هدف از برگزاری چنین طرحی را برقراری ارتباط قلبی بین دانشجویان با شهدا اعلام کرد و افزود: این طرح برای اینکه دانشجویان بتوانند ارتباط قلبی با شهیدی که برای آن‌ها انتخاب شده پیدا کنند برگزار شد و انشالله که رزق وروزیشان را همیشه از آن شهید خواهند گرفت و در زندگی موفق خواهند شد تا آخر عمرشان با این شهید ارتباط داشته باشند. 

 

وی گفت: ما نیت کرده بودیم به اسم شهدا این حرکت انجام بشود و بتوانیم به نام شهدا این چنین برنامه‌هایی را داشته باشیم./خبرگزاری دانشجو

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false