توضیحات افخم درباره کشتی توقیف شده | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
توضیحات افخم درباره کشتی توقیف شده

افخم درباره توقیف یک فروند کشتی تجاری در آب‌های ایران گفت: این اقدام در چارچوب قوانین ایران و مطابق مقررات بین‌المللی انجام شده و امیدواریم مطابق رویه‌های مشابه پس از حل و فصل بدهی مالی، این کشتی رفع توقیف شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه طی توضیحی در خصوص توقیف یک فروند کشتی تجاری با پرچم جزایر مارشال در آب های ایران گفت : این اقدام درچهارچوب قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و مطابق با مقررات و رویه های بین المللی انجام شده است و امیدواریم مطابق رویه های مشابه پس از حل و فصل بدهی مالی , کشتی یاد شده رفع توقیف شده و به مسیر خود ادامه دهد.

افخم با اظهار اینکه توقیف کشتی بر اساس حکم قبلی دادگاه و به درخواست شاکی خصوصی صورت گرفته است گفت : کشتی مذکورمتعاقب توقیف به بندر شهید باهنر در بندرعباس منتقل شده و کلیه  24 خدمه آن که از اتباع کشورهای مختلف هستند در سلامت کامل بسر می برند و محدودیتی در ارائه خدمات کنسولی به ایشان وجود ندارد .

لازم به ذکر است بر اساس اطلاعات دریافتی کاپیتان کشتی تبعه بلغارستان و افسر دوم تبعه روسیه هستند و سایر خدمه : ۱۳ نفرتبعه میانمار , ۴ نفر تبعه رومانی ,یک نفر تبعه اوکراین , یک نفر تبعه انگلیس , ۲ نفر تبعه سریلانکا , یک  نفر تبعه لهستان هستند.

 
منبع: فارس

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false