×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
نژادفلاح: به حکم خانزاده اعتراض می‌کنیم

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس به حکم صادره درباره محمدرضا خانزاده و سوشا مکانی اعتراض خواهد کرد.

به گزارش "چغادک نیوز"، محمدحسین نژادفلاح درباره محرومیت ۲ بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: محرومیت ۹ ماهه محمدرضا خانزاده و محرومیت سه جلسه‌ای و تعلیقی سوشا مکانی قابل باور نیست. هرگز تصور نمی‌کردیم بخواهند چنین حکم بسیار سنگین و غافلگیرانه‌ای صادر کنند.

وی افزود: خانزاده ابراز ندامت کرده و از سوی باشگاه نیز ۳۰ درصد جریمه نقدی شده و تا اطلاع ثانوی نیز حق بازی کردن ندارد. نباید احکامی صادر شود که باشگاه متضرر شود، بلکه در وهله اول می‌بایست ضرر و زیان به بازیکن وارد شود و بعد هم احکامی در نظر گرفته شود که بازیکن را به خود بیاورد. در مواردی بازیکنان فوتبال تخلفاتی داشتند به مراتب حادتر از این موضوع ولی احکامی صادر شده که با حکم صادر شده درباره خانزاده قابل مقایسه نیست.

نژادفلاح تصریح کرد: با آقای محمدزاده صحبت خواهم کرد و ما پیگیر خواهیم شد و به حکم صادره معترض هستیم و عدله‌های فراوانی نیز داریم. در مقایسه با موارد دیگر، این حکم بسیار بسیار سختگیرانه بوده است.

نژادفلاح در پایان گفت: حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و فردا آنها را مطرح خواهیم کرد. فقط باید بگویم چنین حکمی کم لطفی در حق پرسپولیس و هوادارانش است و از زوایای مختلف قابل بررسی است. نکاتی را با آقای محمدزاده در میان می‌گذارم و پس از آن صحبت خواهم کرد.

 
منبع:

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false