×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
تلفات سنگین تروریست ها در حلب و ادلب

منابع سوری از ادامه عملیات ارتش سوریه در مناطق مختلف و تلفات سنگین تروریست ها در ادلب و حلب و سردرگمی و آشفتگی سرکردگان آنها خبر دادند.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)،‌ یک یگان از نیروهای ارتش سوریه، با ایجاد کمین در برابر تروریست ها در روستای براق در منطقه اللجاه در فاصله بین استان های درعا و السویداء،‌ شماری از آنها را به هلاکت رساند.

یک منبع نظامی سوری در این زمینه گفت این کمین با اتکا به اطلاعات دقیق انجام شد و بر اثر آن،‌بیشتر اعضای یک گروه تروریستی در مزرعه الشامی در شمال شرقی روستای براق به هلاکت رسیدند و بقیه تروریست ها دستگیر شدند.

هلاکت شماری از تروریست های النصره در درعا البلد

از سوی دیگر در عملیات نیروهای ارتش علیه مخفیگاه های گروه های تروریستی تکفیری مرتبط با رژیم صهیونیستی در حومه درعا، شماری از تروریست ها به هلاکت رسیدند.

یک منبع سوری گفت نیروهای ارتش، در عملیات خود در روستای الکساره در غرب سملین در شمال شهر درعا،‌شماری از تروریست های جبهه النصره را به هلاکت رساندند و سلاح ها و مهمات آنها را منهدم کردند.

همچنین کانون های تروریستی در اردوگاه آوارگان در محله درعاالبلد در جریان عملیات دقیق نیروهای ارتش علیه مراکز تجمع تروریست های جبهه النصره و تروریست های وابسته به گروه موسوم به حرکه المثنی الاسلامیه متلاشی شد.

خبر دیگر این که،‌نیروهای ارتش با پشتیبانی نیروی هوایی، ده ها تروریست وابسته به گروه موسوم به جیش الفتح را در حومه  ادلب و حماه به هلاکت رساندند که تلفات سنگین تروریست ها، حالتی از رعب و وحشت و آشفتگی را میان تروریست های دیگر به وجود آورد.

رسانه های وابسته به گروه های تروریستی تکفیری هم به کشته و زخمی شدن ده ها تروریست و انهدام بسیاری از تجهیزاتشان در حومه ادلب اعتراف کرده اند.

یک منبع سوری هم از کشته و زخمی شدن ده ها تروریست در حملات نیروی هوایی به مخفیگاه های گروه های تکفیری در مناطق التمانه،‌طنجره، کفرزیتا و عین لاروز خبر  داد.
نیروهای ارتش همچنین ده ها دستگاه خودرو وابسته به گروه های تروریستی تکفیری را در محور قلیدین-العنکاوی و الحمیدیه و منطاق دیگر در حومه حماه منهدم کردند.

ادامه عملیات ارتش در حومه دمشق

در حومه دمشق هم نیروهای ارتش در عملیاتی علیه مخفیگاه های تروریست های وابسته به جبهه النصره، در خان الشیح و روستای بیت تیما،‌شماری از آنها را به هلاکت رساندند و سلاح ها و مهمات آنها را منهدم کردند.

سانا گزارش داد در روستاهای نزدیک مناطق اشغالی ۱۹۴۸، تروریست هایی که بیشتر آنها وابسته به جبهه النصره هستند، از حمایت های لجسستیکی و اطلاعاتی رژیم اشغالگر اسرائیل برخوردار هستند که تا کنون بیش از ۱۳۰۰ تروریست مجروح را در بیمارستان های خود با هدف بازگرداندن آنها به سوریه برای ادامه جنگ با دولت سوریه مداوا کرده است.

در حومه حمص هم نیروهای ارتش با حمایت نیروی هوایی،‌مخفیگاه ها و مراکز تجمعات گروه های تروریستی را هدف قرار دادند که طی آن، ده ها تروریست به هلاکت رسیدند.

نیروهای ارتش سوریه همچنین در ادامه عملیات خود در حلب و حومه آن، شماری از تروریست ها را به هلاکت رساندند و تجهیزات آنها را منهدم کردند.

یک منبع سوری از تلفات و خسارت های سنگین گروه های تروریستی در شهرک کفرحمره و منطقه الشقیف در حومه شمالی و شمال غربی حلب خبر داد.

در حومه قنیطره هم شمار زیادی از تروریست های وابسته به جبهه النصره به هلاکت رسیدند.

در حومه الحسکه هم، نیروهای ارتش، حمله تروریست های داعش به مرکز آموزش رانندگی را دفع کرده و چندین مخفیگاه آنها را منهدم کردند.

روز گذشته نیز،‌نیروهای ارتش با همکاری نیروهای امنیت داخلی و گروه های دفاع مردمی، دو خودرو بمب گذاری شده گروه تروریستی داعش را پیش از رسیدن به ایست بازرسی ابیض منهدم کردند. نیروهای ارتش همچنین،‌ 9 تروریست را که به جنوب شهر الحسکه نفوذ کرده بودند،‌به هلاکت رساندند.

 

 
منبع: تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false