نسل چهارم شبکه همراه اول در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
نسل چهارم شبکه همراه اول در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر گفت: نسل چهارم شبکه همراه اول به زودی در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، ، محمدرضا بحرانی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارتقاء سامانه های تلفن همراه اول به نسل سوم از اصلی ترین عوامل اختلال لحظه ای تلفن همراه در چند روز اخیر است.

وی با اشاره به اینکه شبکه تلفن همراه اول همواره رصد می شود، اظهار داشت: تلاش می شود مشکلات پیش آمده در کوتاه ترین زمان برطرف شود.

بحرانی  اضافه کرد: مشترکان همراه اول می توانند با شماره های ۰۹۹۹ و ۰۹۱۲۹۹۹۰ و یا آدرس اینترنتی mci.ir مشکلات اختلالات آنتن دهی را گزارش کنند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر، کند بودن سرعت اینترنت این اپراتور را نیز مربوط به ارتقای شبکه عنوان کرد و افزود: اپراتور همراه اول در حال ارتقای شبکه خود به نسل سوم است  و قصد دارد به زودی نسل چهارم را نیز در استان بوشهر راه اندازی کند.

امکان قطع و بازپس گیری تلفن های ثابت

بحرانی درباره امکان قطع و بازپس گیری تلفن های ثابت هم گفت: اگر مشترکان، قبض های دوره ای شماره ثابت خود را پرداخت نکنند تلفن آنها قطع و پس از چند دوره، شماره آنها بازپس گرفته می شود.

وی تصریح کرد: حتی اگر مشترکی از تلفن ثابت خود استفاده نکند هم در هر دوره مبلغی به عنوان هزینه اشتراک و نگهدای برای او صادر می شود که پرداخت آن ضروری است.

گفتنی است طی چند روز اخیر آنتن دهی شبکه تلفن همراه اول در استان بوشهر دچار اختلالات لحظه ای شده و با قطع و وصلی مواجه است.

مهر

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false