درمان‌ صدها تروریست سوری‌ توسط صهیونیست‌ها | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
درمان‌ صدها تروریست سوری‌ توسط صهیونیست‌ها

درمان گسترده تروریست های فعال در سوریه پس از مجروح شدن در بیمارستان های اسرائیل همچنان ادامه دارد.

به گزارش "چغادک نیوز"، " سلمان زرقا " رئیس دروزی بیمارستان " زیو " شهر صفد در شمال اراضی اشغالی ۱۹۴۸ که ۲ سال رئیس بیمارستان صحرائی رژیم صهیونیستی در بلندی های اشغالی جولان بود ، فاش کرد که اعضای مجروح گروههای تروریستی فعال در سوریه از سال ۲۰۱۳ برای درمان به بیمارستان های این رژیم منتقل می شوند.

زرقا که سال ها در ارتش رژیم صهیونیستی خدمت کرده است ، در مصاحبه با سایت خبری صهیونیستی " المصدر"  گفت : تاکنون بیش از هزار و ۳۰۰ سوری (تروریست فعال در سوریه) در بیمارستان های شمالی اسرائیل درمان شده اند که از این تعداد ۵۰۰ زخمی در بیمارستان زیو بوده اند.

به نظر می رسد آمار ارائه شده فقط مربوط به تعداد کمی از بیمارستانها و مراکز درمانی رژیم اشغالگر قدس باشد، چرا که اواخر سال گذشته آمار مجروحان تروریست درمان شده در بیمارستانهای سرزمین های اشغالی هزار و ۴۰۰ نفر گزارش شده بود.

منابع صهیونیست آذرماه سال گذشته فاش کردند که مقام های تل آویو افزون بر ۱۰ میلیون دلار برای درمان مجروحان تروریست منتقل شده از سوریه هزینه کرده اند.  

زرقا افزود: اکثر زخمی هائی که از سوریه به بیمارستان های اسرائیل منتقل می شوند ، جوان هستند.

وی از فاش کردن هویت تأمین کنندگان هزینه درمان تروریست های زخمی امتناع کرد و گفت:هزینه یک روز بستری شدن در هر یک از بیمارستان های اسرائیل بدون احتساب هزینه عمل جراحی هزار و ۵۰۰ دلار است.

پذیرش و درمان تروریست های سوریه در بیمارستان های رژیم صهیونیستی، درشرایطی دنبال می شود که اعتراض ساکنان فلسطین اشغالی را به دنبال داشته است.

رژیم صهیونیستی همچنین کمک های تسلیحاتی و اطلاعاتی گسترده ای به گروههای تروریستی مخالف حکومت بشار اسد در مناطق قُنیوا و درعا ارسال می کند.
 

 
منبع: العالم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false