بیمه شدن هشت و نیم میلیون نفر در طرح سلامت | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
بیمه شدن هشت و نیم میلیون نفر در طرح سلامت

لی ربیعی در جشنواره امتنان از کارگران با بیان اینکه جبران افزایش حقوق بازنشستگان در دستور کار وزارتخانه قرار گرفته است، گفت: امسال بیمارستان‌های وزارتخانه به سطح استاندارد ارتقا می‌یابند.

به گزارش "چغادک نیوز"، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با بیان اینکه جبران افزایش حقوق بازنشستگان در دستور کار وزارتخانه قرار گرفته است، گفت: در دو سال اخیر فاصله دستمزد کارگران با تورم ۲۱ درصد کاهش پیدا کرده است.

وزیر کار اظهارکرد: در این دولت و در این وزارت خانه و در قالب طرح نظام سلامت، هشت میلیون و پانصد هزار نفر بیمه شدند که بسیاری از این طیف را مردم حاشیه نشین شهرها تشکیل می دهند که برای ما از اهمیت خاصی برخوردار هستند.

وی گفت: یکی از گام های موثر در این حوزه آن بود که بتوانیم بیمارستان‌های این وزارتخانه را در سطحی استاندارد داشته باشیم که خوشبختانه این نوید را می دهیم که این امر در سال جاری محقق خواهد شد.

ربیعی اظهارکرد: خوشبختانه به رغم همه بدهیهایی که در عرصه تامین اجتماعی وجود داشت امسال این نقیصه رفع شد و با پرداخت بدهی ها، دفترچه‌های درمانی این سازمان در سال جاری ارزش ویژه‌ای پیدا کرده است.
 

 
منبع: نسیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false