×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
وحشت بی سابقه تل آویو از توان نظامی حزب الله

یک پایگاه خبری به نقل از منابع اسرائیلی از وحشت صهیونیست ها از قدرت نظامی حزب الله در صورت آغاز جنگی دیگر در منطقه خبر داد.

به گزارش "چغادک نیوز"، پایگاه خبری «بانورما الشرق الاوسط» با انتشار تحلیلی نوشت: رژیم اسرائیل به خوبی می داند که اگر وارد جنگ با حزب الله شود، پاسخ مقاومت قاطع و دردناک خواهد بود.

این پایگاه خبری افزود: تحلیلگران سیاسی و نظامی رژیم اسرائیل بارها در مورد توان موشکی و سلاح های حزب الله به مقامات تل آویو هشدار داده اند، اما در روزهای اخیر فشارهای نظامی علیه اسرائیل بیشتر شده است.

در ادامه این تحلیل آمده است: فشارها به رسانه های رژیم صهیونیستی کشیده شد به طوری که شبکه ۱۰ تلویزیون اسرائیل ضمن نگرانی از جنگ احتمالی پیش رو اعلام کرده که توان موشکی و نظامی حزب الله بسیار پیشرفته است و در جنگ آینده حزب الله قادر خواهد بود که زیرساخت های اسرائیل را مورد هدف قرار بدهد.

پایگاه خبری بانورما الشرق الاوسط همچنین به نقل از یکی از مقامات رژیم صهیونیستی مدعی شده که تسلیحات پیشرفته حزب الله از طریق سوریه، و از طرف ایران به لبنان رسیده، این یعنی ایران از همه طرف اسرائیل را زیر نظر خود قرار داده است.

پیشتر شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان گفته است صهیونیست‌ها نیز به ‌خوبی می ‌دانند که حزب‌ الله موشک‌های نقطه‌زن را در اختیار دارد و به ‌علت امکاناتی که مقاومت به دست آورده و حمایت‌های جمهوری اسلامی و آمادگی حزب‌الله برای هر جنگی در آینده، این جنگ برای اسرائیلی‌ها سخت ‌تر خواهد بود.
 

 
منبع: مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false