وزیرکار: دولت در دام یارانه قرار گرفته و نمی‌تواند از مردم پس بگیرد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
وزیرکار: دولت در دام یارانه قرار گرفته و نمی‌تواند از مردم پس بگیرد

علی ربیعی در "همایش روز جهانی سلامت" گفت: سیاست رفاهی توزیع و سیاست رفاهی تولید‌محور از جمله برنامه‌های دولت در موضوع فقر امنیت غذایی است.

به گزارش "چغادک نیوز"، علی ربیعی وزیر کار در همایش روز جهانی سلامت، گفت: خصوصیت اصلی دولت داشتن سیاست رفاهی منسجم است و در این راه رئیس جمهور هیچ برنامه‌ رشدی را که در آن هموطنان دچار مشکل شوند نمی‌پسندد.

وی با بیان اینکه سیاست رفاهی توزیع و سیاست رفاهی تولید‌محور از جمله برنامه‌های دولت در موضوع فقر امنیت غذایی است، گفت:‌ بنا داریم اصل را بر توانمند کردن خانواده‌ها بگذاریم در کنار این استراتژی‌های توزیعی خواهد بود اما نه به شکل گذشته که بدترین نوع آن را اجرا کردند.

وزیر کار افزود: همین امروز در دام مسیر طی شده هدفمندی‌ها قرار گرفته‌ایم و نمی‌توانیم چیزی که به مردم داده شده است را پس بگیریم.

وی با ذکر مثالی گفت:‌ فردی مراجعه کرده و می‌گوید یارانه‌ام قطع شده است وقتی در سیستم اطلاعات را مشاهده کردیم دیدیم این شخص سوار ماشین ۲۰۰ میلیون تومانی است به او گفتم یارانه ماهیانه تو یک باک بنزین ماشینت است. چرا پول می‌خواهی. که او در جواب گفت این پول امام زمان(عج) است و باید به من بدهید؛ من نمی‌دانستم معنی پول امام زمان (عج) چیست پرس و جو که کردم متوجه شدم که شخصی در گذشته به مردم گفته است یارانه‌ها پول امام زمان (عج) است.

ربیعی با تاکید بر اینکه در بحث مسکن کارگران، بازنشستگان، افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هدف هستند گفت: در موضوع درمان زیاد بحث نمی‌کنم چون پیشانی سیاست‌های دولت مبارزه با فقر در درمان است.

وی آرزوی امام را خالی نبودن سفره مردم دانست و گفت: هرگونه اقدامات فقرزدایی به فقر انجامید مثلاً با پرداخت یارانه تورم ایجاد شد اما این دولت توانسته تورم را کنترل کند و این نوید را می‌دهد که تورم سال آینده دو واحد کمتر خواهد شد و دولت هیچگاه به سیاست‌های تورم‌زا دست نخواهد زد.
 

 
منبع: نسیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false