سلحشور: مشکل بودجه سریال موسی(ع) حل شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
سلحشور: مشکل بودجه سریال موسی(ع) حل شد

در حالی که پیش از این به دلیل کمبود بودجه و عدم سرمایه‌گذاری صداوسیما برای ساخت سریال «حضرت موسی»(ع) تولید این سریال در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، فرج‌الله سلحشور از حل مشکل بودجه و قطعی شدن ساخت این سریال خبر داد.

به گزارش "چغادک نیوز"، فرج‌الله سلحشور که با سریال «یوسف پیامبر»(ع) رکورد پربیننده‌ترین سریال ایرانی در داخل و خارج از کشور را شکسته بود، در پی تکرار موفقیت خود، این بار با سریال ضدصهیونیستی «حضرت موسی»(ع) است.

این کارگردان سینما و تلویزیون که در حال گذراندن دوره معالجه سرطان ریه است، اوضاع جسمی خود را رو به بهبود دانست و گفت: با دعای خیر مردم، نسبت به قبل، در وضع بهتری به سر می‌برم.

سلحشور همچنین از حل مشکل بودجه سریال جدید خود خبر داد و گفت: صداوسیما هزینه ساخت سریال «حضرت موسی»(ع) را تقبل کرد و این سریال حتما ساخته خواهد شد.

وی در عین حال زمان کلید خوردن تولید مجموعه تلویزیونی «حضرت موسی»(ع) را نامشخص دانست و افزود: هنوز معلوم نیست که چه زمانی قرار است کار را کلید بزنیم.

کارگردان سریال «اصحاب کهف» همچنین درباره زمان لازم برای ساخت سریال جدید خود بیان داشت: ساخت سریال حضرت موسی(ع) حداقل چهار سال و حداکثر پنج سال زمان می‌برد.

منبع: کیهان

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false