پورعلی‌گنجی جابجا شد، تیانجین ۴ گل خورد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
پورعلی‌گنجی جابجا شد، تیانجین ۴ گل خورد

در ایستگاه هفتم لیگ برتر چین با نظر سرمربی سرشناس تیانجین تدا، مرتضی پورعلی گنجی به پست هافبک دفاعی منتقل شد و البته این جا به جایی چندان به سود هان هلندی و تیمش نشد.

به گزارش "چغادک نیوز"، در ایستگاه هفتم رقابت‌های لیگ برتر چین، تیانجین تدا با دریافت گل در دقایق پایانی دیدار خارج خانه اش برابر تیم شی جیاژونگ از رسیدن به حداقل امتیاز باز ماند تا حریف ۵ امتیازی اش با کسب پیروزی ۳-۴ ضمن هم امتیاز شدن با تدا(۸) به خاطر تفاضل گل بهتر یک پله بالاتر از تیم آری هان بایستد و فعلا دهم باشد.
 

پورعلی?گنجی جابجا شد، تدا 4 گل خورد
 

بلغاری دردسرساز

در دیدار تدا و جیاژونگ این ویلمار گیل کلمبیایی بود که در دقیقه ۲۰ گل اول بازی را به سود تدا به ثمر رساند تا همبازی های مرتضی با شادی راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم و در دقیقه ۵۷ گئورگی روسف هافبک بلغاری میزبان نتیجه را برابر کرد و این تازه آغاز ماراتنی بود که در نهایت به کام میزبان خاتمه یافت.
در ادامه شاگردان آری هان دو گل دیگر هم در دقایق ۶۰ و ۶۸ روی ضربات مولنگا و فنگ دریافت کردند تا بازی یک بر صفر برده را با شکست عوض کند. تدا هم که نمی خواست بازنده میدان باشد با آندرزینهو سیه چهره در دقیقه ۷۵ از روی نقطه پنالتی و هرنان آرژانتینی(۸۰) گل‌هایی که خورده بود را جبران کرد.

اما سرگئی بلغاری که گل اول میزبان را زده بود با پاس طلایی خود در دقیقه ۸۵ لی چائو را صاحب موقعیتی طلایی کرد تا این مهاجم سند شکست تیم آری هان را امضا کند.

پورعلی گنجی و چند جا به جایی

به گزارش مشرق، مدافع ملی پوش ایرانی که با ارائه نمایش درخشان در جام ملت های آسیا مورد توجه تیانجین تدا قرار گرفت و راهی لیگ برتر چین شد طی شش دیداری که برای تیم آری هان هلندی انجام داده چند جابه جایی پستی داشته است. مرتضی در دو هفته ابتدایی مسابقات مدافع میانی- متمایل به راست – در سیستمی بود که بر پایه استفاده از ۴ مدافع استوار بود. هر چند که مدافع نیم فصل اول نفت در لیگ برتر ایران در دقیقه ۹۲ بازی برابر هانگ ژو(هفته دوم) از زمین اخراج شد.
 

پورعلی?گنجی جابجا شد، تدا 4 گل خورد
 

پورعلی گنجی بعد از گذراندن محرومیت در ایستگاه سوم در دیدار چهارم تیانجین به پست مدافع میانی چپ منتقل شد. از قضا این جا به جایی جواب هم داد چون تیانجین برابر شانگهای SIPG گلی دریافت نکرد و نتیجه نهایی تساوی ۰-۰ بود.

پس از این دیدار بود که با نظر هان هلندی مرتضی در دیدار برابر گوئیژو رن و شاندونگ دوباره مدافع میانی متمایل به راست شد. قابل توجه اینکه تدا هر دو بازی مذکور را با پیروزی پشت سر گذاشت. هر چند که مرتضی در بازی اول مصدوم شد و تنها ۲۹ دقیقه مدافع میانی تدا برابر رن بود.

و بالاخره در دیدار اخیر تیانجین، هان تصمیم گرفت تا مثل نفت از مرتضی در خط هافبک استفاده کند. این هلندی ترجیح داد تا به جای هافبک دفاعی تیم ژوهابین از پورعلی گنجی در این پست برابر تیم شی جیاژونگ بهره ببرد. تجربه ای که البته در نهایت چندان به کار تدا و آری هان نیامد.

تیانجین ۷ روز بعد یعنی یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه در خانه خود پذیرای چانگ چون تاتای تیم رده ۱۲ جدول است.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false